piątek, 8 marca 2013

Rozdział 20:Czyli wracamy do punktu wyjścia..

-Ale jesteś pewna że nikogo nie będzie w domu?-Spytał kolejny raz Naten.
-Tak,jestem pewna-Weszliśmy do domu.W salonie panowała ciemność.Ali poszła do koleżanki.Dzisiaj wrócili chłopcy.Ale nie dostałam od nich żadnej wiadomości.Może o nas zapomnieli?Albo byli tak zmęczeni że nie chciało im się już dzwonić.?
Głośno westchnęłam.Położyłam klucze na szafkę z butami.Weszliśmy do salonu,po czym zapaliłam światło.
-Niespodzianka!-Nagle zza kanapy wyskoczył Liam,Lou,Niall,Harry i Ali?.Krzyknęłam z radości i podbiegłam do nich.Zrobiliśmy grupowy uścisk.Brakowało tylko Zayna.
-Tęskniłem za tobą-Wyszeptał mi Harry do ucha,na co na mojej twarzy pojawił się ogromny uśmiech.
-Właśnie-Oderwałam się od chłopaków.-To jest Naten.Naten Harrison-Wskazałam na chłopaka.Wszyscy do niego podeszli żeby się przywitać a ja tym czasem skierowałam się do toalety.
Już miałam otworzyć drzwi,kiedy ktoś mnie wyprzedził. Przede mną stał Zayn.Ucieszyłam się na jego widok.
-Niespodzianka-Krzyknął z udawaną radością.O co mu chodziło.?
-Hej-Powiedziałam,wymuszając uśmiech na mojej twarzy.Popatrzył się na mnie marszcząc brwi i już chciał mnie wyminąć,ale go zatrzymałam.
-W ogóle co to była akcja z tym zdjęciem? wiesz jak ja się czułam? Wszędzie były paparazzi.Zawsze robili mi zdjęcia.Nie mogłam się nigdzie ruszać z domu bo wszędzie za mną jeździli i nie dawali żyć.Czatowali pod moim domem dopóki nie wyjdę.To nie jest normalne Zayn!-Podniosłam lekko głos.On się zaśmiał.Pochylił się nade mną i szepnął mi do ucha.
-Nie jesteś pępkiem świata Meg.-Przeleciał mnie dreszcz.
Zgrabnie mnie wyminął i odszedł.A ja stałam tak jak ten słup soli.Zaskoczył mnie.Po chwili potrząsnęłam głową i weszłam do toalety za potrzebą.
Kiedy weszłam do salonu wszyscy siedzieli na kanapie,bądź na fotelach pogrążeni w rozmowie.Podeszłam do nich i usiadłam na oparciu fotela na którym siedział Harry.
-Trzeba zrobić jakąś imprezę teraz w domu Megan,żeby ochrzcić go-Powiedział Loczek,po czym odwrócił się do mnie i posłał mi jeden z jego uroczych uśmiechów.
-My już mieliśmy z Meg mała imprezkę-Odezwał się nagle Naten. Spiorunowałam go wzrokiem..Ta mała imprezka skończyła się na całowaniu z nim,ale tego im przeciesz nie powiem.
Wstałam z oparcia fotela.
-No było coś,ale no wiecie nic..-Przerwał mi Zayn i również wstał.
-To czasem nie było w tedy kiedy do mnie dzwoniłaś?Ale w tedy nikt się nie odezwał.Pamiętam to-Uśmiechnął się.-Musiałaś naprawdę robić coś ciekawego z Natenem.-Za każdym słowem był coraz bliżej mnie,aż w końcu staliśmy na przeciwko siebie prawie stykając się nosami.
-Zayn,skończ..-Odezwał się Liam który również wstał.Zauważyłam że teraz wszyscy stoją i wpatrują się w naszą dwójkę.
-Tak na przyszłość Meg-Zayn znowu pochylił się nade mną i szeptał mi do ucha-Jak obmacujesz się z kimś,to wyjmij telefon z kieszeni.-Popatrzyłam mu w oczy.Nie  mogłam z nich wyczytać.Były takie..Bez uczuć.On również patrzył w moje.Po chwili popatrzył się w bok a później znowu na mnie.Wykrzywił usta w drwiący uśmieszek.Poczułam że w moich oczach zbierają się łzy.Czyli wracamy do punktu wyjścia..
-Właśnie chłopcy u nas śpią dzisiaj-Cisze przerwała Ali.
-Naten zostajesz też?-Zapytałam się chłopaka.
-Nie ja już..-Zaczął ale oczywiście ktoś mu musiał przerwać.
-Zostać.Przeciesz Meg będzie się nudziło w nocy.-Popatrzył się na mnie z tym swoim kpiącym uśmieszkiem.
-A tobie się nie będzie nudziło?Gdzie jest na twoje brunetka na jedną noc?Sądząc po odgłosach dochodzących z waszego pokoju hotelowego,dobrze się z nią zabawiałeś.-Powiedziałam patrząc prosto w oczy Zayna.
-Żebyś wiedziała jak dobrze.Przynajmniej lepiej się z nią śpi niż z tobą.
-Przeciesz my nawet nie spaliśmy razem..-Stwierdziłam.
-A Ty tylko o jednym..-Ja tylko o jednym?To on mi cały czas wytyka że ja niby codziennie miałam jakieś tam noce z Natem-Chodzi mi o spanie,kochaniutka.Kopiesz jak nie wiem-Puścił mi oczko.W tym momencie miałam ochotę uderzyć go w policzek.
-Wiesz co żałuję tego.Żałuję tego że się zgodziłam na ten pieprzony układ że będę udawać twoją dziewczynę.Byłam głupia,tak strasznie głupia.A Ty jesteś idiotą.Jak można tak okłamać swoich rodziców,siostry?Co oni będą myśleć jak się dowiedzą że ich tak perfidnie okłamałeś.Twoje siostry?Widziały w tobie autorytet a teraz?Jak przyprowadzisz do domu kolejną twoją dziewczynę,oni będą patrzeć się na was z podejrzeniem za każdym razem.Twój ojciec co sobie pomyśli?Nie lepiej było powiedzieć prawdę?Ale nie szanowny Pan Malik musiał ich okłamać.Bo będzie tak lepiej..Nic nie jest lepiej Zayn..-Ostatnie słowa wypowiedziałam ściszonym głosem.Dodałabym coś jeszcze,ale się powstrzymałam  Zayn patrzył na mnie z nie dowierzeniem,a zarazem w jego oczach był smutek?Rozejrzałam się po salonie.Wszystkie oczy były w nasza stronę w zrucone. Nastała krepująca cisza.Nikt się nie ruszał.Nikt nic nie mówił.Nie byłam przyzwyczajona do tego w ich towarzystwie, zawsze było głośno a teraz?Nic kompletna cisza.Ten dzień wyobrażałam sobie inaczej.
-Emm..To ja już pójdę.Narazie wszystkim-Odezwał się Naten. Obaczył wzrokiem wszystkich,żeby później nasze oczy mogły się spotkać.Wpatrywaliśmy się w siebie długo aż w końcu odwrócił się i wyszedł.Znowu nastała cisza.
-To ja może pójdę przygotować pościel i koce do spania.-Jak powiedziałam tak zrobiłam.Poszłam do łazienki i wyciągnęłam pościele. Następnie skierowałam się do mojego pokoju,tam rozłożyłam wszystko,żeby było im wygodnie,a później poszłam do pokoju Ali i ułożyłam wszystkie podobnie.Uznałam że ja będę spać w salonie na sofie a chłopcy w moim i siostry pokoju.Jak się ułożą to już ich sprawa.Poszłam do salonu,Wszyscy siedzieli na fotelu wpatrzeni w telewizor.
-Wszystko jest już gotowe.Trzej śpią w moim pokoju,trzej w Ali,a ja śpię na sofie-Przytaknęli.Nikt nie protestował.Dosiadłam się do nich i razem zaczęliśmy oglądać telewizor.Film,był beznadziejny co świadczyło tylko o tym,że żaden z nich nie oglądał,tylko każdy był pochłonięty swoimi myślami..

Obudziłam się.W okół mnie było jeszcze ciemno.Podniosłam się do pozycji siedzącej.Przetarłam moje zaspane oczy.Poczułam suchość w gardle,wiec uznałam że pójdę do kuchni czegoś się napić.Podniosłam koc.Automatycznie poczułam zimno na moim ciele.Wstałam z sofy i po omacku skierowałam się w stronę kuchni.Poczułam w niej zapach tytoniu.Skrzywiłam się i zaświeciłam światło.
-Aaa!-Krzyknęłam.Przy stole siedział Malik z papierosem w ręce.Wystraszył mnie.-U mnie się nie pali Malik.Zgaś to-Poleciłam mu i podeszłam do okna,żeby je uchylić.Od razu poczułam na mojej skórze zimy powiew.Podeszłam do blatu żeby nalać sobie soku.
-Nie możesz zasnąć bez Natana-Usłyszałam za sobą głos Zayna.
-A Ty bez swoje brunetki-Odpowiedziałam mu szybko nawet się na niego nie patrząc.Upiłam łyk pomarańczowej cieczy i odwróciłam się gwałtownie.Po czym wpadłam na kogoś przez co uroniłam kilka kropel soku.Popatrzyłam się na niego i znowu zrobiłam łyk pomarańczowej substancji.Chciałam go wyminąć  ale zablokował obiema rekami jedyne przejście,przyciskając mnie mocniej do blatu.Popatrzyłam się na niego marszcząc brwi.
-Moja brunetka, leży właśni w łóżku-Odpowiedział mi beż żadnych emocji.Zrobiłam łyk soku i odstawiłam ją na blat.
-To mama nadzieję że nie zostawicie na kocu żadnej białej palmy-Zaskoczyłam go.Opuścił ręce,co ja wykorzystałam szybko go wymijając.Podeszłam do okna,by tym razem je zamknąć.Położyłam jedną dłoń na klamce i lekko popchałam ale ani drgnęło.Próbowałam z całych sił,nawet wykorzystując do tego  drugą rękę,ale nic.Nagle poczułam na mojej dłoni ciepłą rękę Malika.Po całym ciele przeszedł mnie przyjemy dreszcz..Lekkim pchnięciem zamknął okno.Szybko wyrwałam dłoń z uścisku Mulata.
-Mogę zgasić?-Zapytałam go stając przy zapalniku światła.Pokiwał głową a ja nacisnęłam kwadratowy przycisk i światło zgasło.W kuchni zapanowała ciemność.Mrugnęłam kila razy żeby oczy przyzwyczaiły się do ciemności.Już miałam wyjść,kiedy ktoś mnie  przycisnął do ściany.Znowu ten przyjemny dreszcz.Popatrzyłam się z szeroko rozwartymi oczami na Zana.Co on odemnie chciał?Przerażał mnie.Jego twarz zaczęła się przybliżać do mojej.W końcu kiedy dzieliły nas milimetry popatrzył się na mnie nie pewnie.Uderzyła  mnie wala gorąca.Co on chce zrobić? Po chwili dostałam odpowiedź.
Zayn musnął moje usta . Przeszła mnie fala,gorąca,przyjemny dreszczyk i to wszystko naraz.Odwzajemniłam pocałunek.Jego usta były miękkie i wydawało by się że idealnie pasują do moich.Lecz po chwili się oderwał.Popatrzyłam się na niego zdezorientowana.On pochylił się nade mną i musnął mój kark,po czym wyszeptał:
-Kocham Cię.Meg...

*****************************
Możliwe że mnie zabijecie że w takim momencie skończyłam ;p Ale mówi się trudno :) Następny rozdział podejrzewam że będzie krótki.Ten jest trochę wcześniej,bo już w tygodni zaczęłam go pisać a nie tak jak zawsze w sobotę.Następny nie wiem czy będzie za tydzień.Bo od tego tygodnia mamy codziennie sprawdziany lub kartkówki..-.-
Mam nadzieję że się podoba i do Napisania :-)
Komentujcie!:-)





















38 komentarzy:

  1. Świetny:) Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG.!! W takim momencie kończysz??
    Czekam z niecierpliwością na kolejny ;)
    I mam nadzieję, że nie dasz długo czekać :)
    Pozdrawiam

    Daria♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ! Masz rację - zabiję Cię ! W takim momencie?!;-; Rozdział zayebisty, ale za ten koniec to mam poprostu ochotę Cię udusić ;-; Ale nie zrobię tego, bo kto by wtedy dokończyL bloga ? x3

    Czekam na NN ;* Wenyyy <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem ja Cię zabiję.. Jak mogłam w takim momencie.. Grr.. Ale Świetnie, że w końcu Zayn jej to powiedział. Ona chynq czuję do niego to sanok *-* Aww uwielbiam too;33 Czekam na następny i życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rozdział. w końcu Malik zdobył się na odwagę :) Bravo !! Ostania scena jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. *
    Czekam na dalszą część ;)
    @toyta99

    *

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, no nie wiem co napisać. Twoje opowiadania są cudowne. :) A rozdział chociaż krótki to i tak boski. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie cudo, cudo, cudo.!!!!!!!!!!! Nie umiem pisać długich komentarzy, które by miały sens, więc napiszę jeszcze raz, że rozdział jest ZAJEBISTY.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sky Fall Girl9 marca 2013 03:16

    Gdyby nie to, że zabicie Cię oznaczałoby brak rozdziałów, to juz dawno być leżała w Wiśle. Jestem nieco rozklejona, ale moją opinię i tak poznasz, więc luz ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, czemu akurat w tym momencie..wciągnęłam się w ten rozdział który jest dosłownie ajnafahbfadsb *.*

    http://truly-deeply-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nicole Richardson9 marca 2013 03:50

    Genialna treść ;D

    zapraszam do siebie ;)
    http://nicole-and-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały. Zakochałam się. Takiego bloga potrzebuję. Emocje ze mnie schodzą, jak już pisałam wcześniej. Staję się wolna od tego wszystkiego, a to dajesz mi Ty w tym blogu. Dziękuję, po raz kolejny... i zapewne nie ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozdział
    czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jej. Końcówka boska *.* ogółem cały rozdział jest idealny. Czekam na nastepny :) Weny !

    OdpowiedzUsuń
  15. Olivia Styles9 marca 2013 06:04

    Świetny rozdział, jak zwykle zresztą! :) musze przyznać, że masz ogrnoooomny talent do pisania, czyta sie lekko, nie nudzi, i tak trzymać! ^^ życzę weny i pomysłów, na kolejne rozdziały :) 
    ~olivis_69 xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie!Ci u góry zawsze zabierają mi komentarze!I co ja mam teraz napisać!Kocham ci ęęęęęęęęęęę♥

    agata-zdzisiu.blogspot.com
    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oliwia Zabielaska9 marca 2013 06:13

    Świetnie, wspaniale, cudownie..!!!!! Co za miła niespodzianka, że dodałaś wcześniej :D Oby tak dalej i życzę ci weny, i odpoczynku od natarczywych czytelników. <3

    Wenyyyyy <333333

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam osobiście kocham tą końcówkę *.* Zayn+Meg to świetna para. Nie mogę się doczekać dalszego rozwoju akcji, tym samym nowego rozdziału.Tego jak bardzo ubóstwiam twoje opowiadanie nie da się opisać <3
    Pozdrawiam Karolina xx
    brytyjskie-uczucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero zaczęłam czytać Twojego bloga i żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej. Fabuła jest inna niż wszystkie z pozostałych blogów. Ciekawa akcja, naprawdę, nieziemsko dobry blog. Mam nadzieję, że będzie on długi i że nie braknie Ci pomysłów na rozwinięcie akcji ^^ Kiedy czytam Twojego, świerzbi mnie ręka, żeby usunąć swojego, bo przy tym może się chować. Także życzę weny oraz zapewniam, że będę częstym gościem :D

    i-always-dream-can-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Już mówiłam, że masz ogromny talent? Naprawdę zazdroszczę Ci tak wspaniałego talentu. Od pierwszego rozdziału pokochałam to opowiadanie. Nawet nie wiesz jaką radość sprawiasz mi dodając rozdziały. Kocham to opowiadanie i mówię to z ręką na sercu :))

    http://stole-my-heart-opowiadanieo1d.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ty tak możesz!?Przerywac w takim momencie to czyste zło!!! Ale rozdział jak zawsze cudowny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej ! Mam propozycję :) Oddasz mi swój talent ? ♥ Można tylko pozadrościć ! ♥ Też bym tak chciała *u* Btw. Rozdział świetny. Nie za długi, nie za krótki - idealny ;3
    Czekam na NN <3333

    OdpowiedzUsuń
  23. NataliaMsGuyu10 marca 2013 06:13

    Właśnie został opublikowany kolejny rozdział mojego opowiadania na blogu:
    http://story-of-my-life-with-one-direction.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam < 3
    + Co do Twojego bloga to jest na prawdę cudowny i z niecierpliwością czekam na next < 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bosko jak zwykle ! Czekam na następny! Proszę dodaj szybko ♥


    Zapraszam, jest już następna część. ♥
    http://love-is-escape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytam, czytam i czytam i muszę Ci powiedzieć, że jesteś wspaniała. Nigdy nie spotkałam się z tak cudnym opowiadaniem. Pisz dalej, czekam z niecierpliwością na kolejne części. Mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog i zostawisz szczery komentarz :)

    http://quest-for-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. paulin janxoxo10 marca 2013 06:18

    DLACZEGO!? DLACZEGO DLACZEGO! DLACZEGO trafiłam dopiero wczoraj na tego wspaniałego bloga? potrafisz mi odpowiedzieć ? bo ja tego nie rozumiem. DZIEKUJE CI MÓJ PRZYPADKU! jejku to opowiadanie jest tak wspaniałe ! jedno z najlepszych jakie czytałam! nie komentowałam wcześniejszych rozdziałów bo byłam w takim transie czytania, że sobie nie wyobrażasz ! zaczęłam wczoraj i nie mogę się otrząsnąć ! poszłam do szkoły i marzyłam, żeby wrócić i czytać dalej. Opowiadałam nawet koleżanką o tym opowiadaniu,a one z uwagą słuchały (19 lat - pojebana O.O) no ale w każdym razie jest tak cudowne, że nie mam słów. Piszesz w tak cudowny sposób ! wtedy kiedy jest śmieszne - momentalnie pojawia się uśmiech na twarzy, kiedy jest poważnie - czytam bez zatrzymania z ciekawością co dalej, kiedy jest smutno - płaczesz, kiedy jest romantycznie - rozpływam się i krzyczę na cały dom jak idiotka. Już moja mama się pewnie zastanawia czy ze mną wszystko w porządku :D w każdym razie ten rozdział jest na prawdę świetny i nie umiem powiedzieć czy najlepszy, bo każdy rozdział jest idealny, ale na pewno jeden z tych najbardziej wzruszających i powalających na kolana! Jestem okropnie ciekawa co będzie dalej i jak to się potoczy i przede wszystkim jak Meg zareaguje na ten pocałunek. KOCHAM TO OPOWIADANIE I NAJLEPIEJ NIE KOŃCZ GO NIGDY ! czekam z ogroooomną niecierpliowścią na kolejny rozdział ! (bo troche się załamałam jak czytałam w moim transie, zjechałam na dół a tu brak szarego napisu : Nowszy post :o) no ale kiedyś musiałam na to trafić. W każdym razie życzę weny i trzymam kciuki! nawet nie musisz mnie informować, bo już jestem w czołówce ulubieńców na moim blogu i sama będę tu wpadać codziennie by sprawdzić czy jest coś nowego. Dobra kończę bo pewnie maaaaksymalnie Cię zmęczyłam :d czekam czekam, buziaczki kochana :* //

    OdpowiedzUsuń
  27. No nareszcie , już myślałam ze nigdy nie doczekam się następnego rozdzialu;)
    Oczywiście świetnie napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju to jest takie cudowne *__* nie moge sie doczekac nastepnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog jest cudowny. To jak piszesz jest nie do opisania *_* Fantastycznie. Czytając to chce się więcej i więcej.. Czytam (co ja piszę ja je pochłaniam xd)rozdziały i czuję się jakbym była tam razem z nimi..
    Po prostu wspaniała jesteś. Oby tak dalej ! ;3 Weny życzę. MASZ WIELKIEGO KOPA W TYŁEK ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Huh, świetny! *o* Ale na koniec mogli się pocałować :3 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak pocałować, że mega długo, haha xd Bo pocałować, to się pocałowali - co mnie usatysfakcjonowało *u* Teraz czekać tylko na reakcję Meg ^^

      Usuń
  31. Rozdział jak zawsze mi się podobał :D
    Chciałabym zachwalać Twój talent pisarski, lecz nie mogę znaleźć odpowiednich słów. Jest za dobry :)
    czekam na dalsze losy Megan i Zayna ♥
    Zapraszam do mnie na rozdział 10 :
    http://canyouhearme-thewanted.blogspot.com/
    Ps. Śmiałam się jak głupia czytając o Harrym wyjadającym ziemię z doniczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sorry xDD Zamyśliłam się na maxa xDDDDD Po tym ,,Ps.'' miało być, że mam nadzieję, że Meg da mu szansę, haha xD

      Usuń
  32. KajsisbzjshmJzvzkJ *.* kocham cię! Ty tak ślicznie opisujesz to wszystko! Normalnie czuję się jakbym stała obok Meg i Zayna i oglądała każdą opisaną sekundę! Chciałabym kiedyś tak cudnie pisać C: Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału *-* Jej reakcja pewnie będzie jednoznaczna <3 Ale boję się, że ona ucieknie od niego ;o No nic - czekam na NN *v*

    OdpowiedzUsuń
  33. *
    ZAJEBISTY :***
    Dziewczyno jesteś genialna!!!
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziłu. Dodaj szybko, proszę :)
    Poprostu nie mogę bez tego bloga żyć, chyba się uzależniłam :P
    Pozdrawiam i życzę weny.
    Olcia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zatkało mnie ;o
    Nawet nie wiem dokładnie co powiedzieć na temat tego rozdziału ..;oo
    Jest zarąbisstyyy *_______________*
    Cudownie piszesz, masz niesamowity talent *.*
    Tylko ..JAK MOGŁAŚ SKOŃCZYĆ W TAKIM MOMENCIE, NO JAK ?! JAK MOGŁAŚ MI TO ZROBIĆ ;_;
    Ale mam nadzieję, że ona również odpowie mu to samo ..:)))))))
    Czekam nn ;3
    +dodaję się do obserwujących bloga ;D

    onedirectionimaginyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam !!!!
    Kiedy następny ? :)

    OdpowiedzUsuń