piątek, 22 marca 2013

Rozdział 21: Oto poranek w stylu Harrego i Meg..

Stałam zszokowana wpatrując się w oczy Zayna.Czy to była jego jakaś kolejna gra?Czy może mówi prawdę?Czekałam aż coś powie cokolwiek,ale nic.Kompletna cisza.Nie mama pojęcia co teraz zrobić,co powiedzieć..
W końcu zabrałam się na odwagę i go wyminęłam.Niby to nic takiego,ale przyprawiło mnie o szybsze bicie serca.Czułam jeszcze jego wzrok na mojej postaci,lecz nie ruszał się wpatrywał się we mnie dopóki nie zniknęłam mu za ścianą.Szybko położyłam się na sofę,szczelnie okrywaj kocem.Chciałam jak najszybciej zasnąć,ale oczywiście nie mogłam.Cały czas czułam na swoich ustach,usta Zayna.Podobało mi się to w jaki sposób mnie całował.Ale czy czułam do niego to samo?Jeżeli oczywiście mówił prawdę.Bo to by było bez sensu że pierwsze mnie nienawidzi a później nagle wyznaje że mnie kocha.
Obróciłam się znowu na drugi bok.Nie chciałam o tym myśleć.Nie chciałam o nim myśleć.
Zamknęłam oczy i ponowiłam probe zaśnięcia.
Udało się.
Obudziłam się.W pokoju nie było jeszcze jasno,ale też nie było ciemno.Był tak w sam raz.
Czyli nie spałam za długo.Przetarłam zaspana oczy i podniosłam się do pozycji siedzącej.W okół mnie była tylko cisza.Czyli wszyscy śpią.Zayn też.Już miałam wstać kiedy usłyszałam otwierając się drzwi wyjściowe.Szybko zamknęłam oczy.Usłyszałam że ta osoba zamyka drzwi.Wykorzystałam to i lekko uchyliłam powieki.To był Zayn.Gdzie on był?-Zastanawiałam się.
Zaczął się obracać w moja stronę,ja szybko zareagowałam i zamknęłam oczy,udając że śpię.Usłyszałam jego kroki.Szedł w stronę mojego pokoju,lecz jak znalazł się koło sofy przystanął na chwile.Moje serce automatycznie zaczęło szybciej bić.
Teraz szedł powoli w moją stronę.Super-Przeszło mi przez myśl.
Wyczułam że klęczy przede mną.Czułam na swojej skórze jego oddech.Przeszedł mnie przyjemny dreszczyk po całym ciele.
Odgarnął mi jeden kosmyk z policzka i dał go za ucho.Następnie pogłaskał mój policzek kciukiem.Znowu ten dreszczyk.Pocałował mnie w czoło.Jego usta były lekko popękane,ale dzięki temu bardziej atrakcyjne.Chciałam się w tym momencie uśmiechnąć.Jeszcze ostatni raz poczułam jak jago obuszek palca wędruje po moim policzku,zanim wstał i odszedł do pokoju.
W pomieszczeniu znowu nastała cisza.A ja leżałam na sofie oblana rumieńcem.Zrobiło mi się gorąco.Przynajmniej mam pewność że nie kłamał.Ale co teraz?Co ja mam mu powiedzieć?
Obróciłam się na drugi bok.Cały czas czułam na swoim policzku dotyk Zayna.Jego kciuk wędrujący po moim policzku,automatycznie się uśmiechnęłam.Co się za mną stało?
W tym momencie naszła mnie ochota żeby wejść tam do niego i się przytulić,ale nie mogę przeciesz nie wiem czy to moje uczucie nie jest mylne.A jeśli nie jest..?

-Słońce,wstajemy-Usłyszałam szept.-Megan..-Znowu.Nie miałam ochoty otwierać oczu.Byłam strasznie zmęczona.Nagle przypomniało mi się co zaszło zeszłej nocy.Od razu podniosłam się do pozycji siedzącej.Obok siebie usłyszałam śmiech Harrego.Popatrzyłam się na niego z zmarszczonymi brwiami.
-Spać-Tylko tyle mogłam powiedzieć ale raczej wybełkotać.
-Nie wyspałaś się? To co w takim razie robiłaś w nocy?Całowałaś się z kimś?-Znowu ten śmiech.Spiorunowałam go wzrokiem.
-Nawet tak nie żartuj-Naburmuszona wstałam z sofy.Skąd mu to przyszło do głowy?Skierowałam się do kuchni.Nikogo nie było.Pewnie wszyscy spali.Popatrzyłam się na zegar na piecu.Nie mogłam odczytać godziny więc przetarłam oczy.Od razu lepiej.
8.05-Czy mu odbiło?
-Co ci przyszło do głowy żeby o tak wczesnej porze mnie budzić?-Krzyknęłam do Harrego,ale jak się obróciłam to stał  za mną.
-Nie jestem głuchy.-Odrzekł z uśmiechem.
-Myślałam że jesteś w salonie-Usiadłam na krześle i położyłam głowę na stole.Czułam się jak by miałam kaca.
-Ktoś musi nam zrobić śniadanie.-Podniosłam  głowę żeby na niego spojrzeć.
-Chyba sobie kpisz-Wysyczałam.
-Oj Meg..-Pogłaskał mnie po plecach.-Przeciesz pomogę Ci z tym śniadaniem.
-Naprawdę?-Udawałam radość-To posmaruj kromki masłem daj na to ser i może jakąś wędlinę następnie ułóż na talerzyku i zagotuj wodę na herbatę lub kawę.Będę Ci wdzięczna.-Posłałam mu uśmiech i spowrotem ułożyłam się na stole.
-Jeszce czego.-Prychnął i usiadł obok mnie następnie ułożył się w takiej samej pozycji jak jak.
-Może coś zamówimy?-Zapytałam go.
-Dobra-Odpowiedział.A w kuchni nastała cisza.

Po śniadaniu poszłam do pokoju Ali bo w moim spał jeszcze Zayn.Tak wszyscy byli na śniadaniu oprócz niego.Włączyłam jej laptopa.Na tapecie miała Nialla.Uśmiechnęłam się.Co ten chłopak z nią zrobił?Zalogowałam się na Twittera.W oczy rzuciły mi się Tweety ta temat jakiegoś zdjęcia,które ponoć dodał Lou.Weszłam zatem na jego konto.
                                       ,,Oto poranek w stylu Harrego i Meg"
Otworzyłam zdjęcia.Na ekranie pojawił się mi obrazek gdzie ja i Harry śpimy na stole.
Zabije go.
-Lou,chodź tu natychmiast!-Krzyknęłam nie podnosząc oczy znad ekranu monitora.Usłyszałam że ktoś wszedł do pokoju.Pewnie to on.-Powiedz mi co Cię skłoniło żeby..-Podniosłam oczy w jego kierunku.
Ale to nie był on.
To był Zayn.
-Emm..Cześć-Powiedział i lekko się uśmiechnął.Spojrzałam na jego usta które zeszłej nocy całowały moje.Poczułam że mi się robi gorąco.
-Hej-W końcu powiedziałam.Chodź pewnie zabrzmiało to strasznie dziwne.
-Chciałbym z Tobą..
-Zayn rusz się musimy jechać.!-Z dołu krzyknął Lou.Na jego twarzy pojawił się grymas.Ja w sumie też poczułam pewien zawód,nie wiem czemu ale coś mnie ciągło żeby z nim porozmawiać żeby znowu ujrzeć jego uśmiech i te czekoladowe tęczówki..Ale z drugiej strony w środku skakałam z radości.
Jego oczy spotkały się z moimi.
-To może kiedy indziej.-Nie czekając na moją odpowiedź wyszedł.
-Tak kiedy indziej..-Powiedziałam szeptem do siebie..

************************
Krótki..;/ I mi się nie podoba..Taki nudy chyba wyszedł..;/Ale opinię zostawiam wam.:)
Dziękuję za te 10.687 wejść.Wow nie spodziewałam się,że do tylu dojdę:)
Teraz mam 1,5 tygodnia wolnego więc postaram się dodawać częściej ale nic nie obiecuję:)Zależy od mojej weny z którą jest niestety różnie..;/ No za oknem widać że mamy piękną zimę tej wiosny..-.-Mam nadzieję że do Lanego poniedziałku magicznie stopnieje śnieg i będzie ciepło.
No więc Do zobaczenia!:)
Komentujcie!:):*




























42 komentarze:

  1. Świetny. Mam nadzieje, że Meg i Zayn będą razem:P Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co Ci się w nim nie podoba :) Jest ŚWIETNY!!! Ja chce już next!!! Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jedną prośbę, jakbyś mogła pisać dłuższe rozdziały to byłbym ci cholernie wdzięczna ! Uwielbiam czytać tego bloga, choć rzadko komentuje, za co przepraszam. Po prostu nie mam czasu, szybko czytam i wyłączam, zazwyczaj siedzę na telefonie, a tam żeby dodać komentarz to trzeba trochę czasu ....
    No ale wracając do sprawy. Rozdział wyjebiście zajebisty <333

    http://pain-and-love-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo nie ;(
    Niech Zayn z nią pogada i będą razem *,*
    W ogóle jak słodko kiedy podszedł do niej w nocy i gładził palcem jej policzek ;)
    COgólnie rozdział jest niesamowity *_*
    Uwieeelbiam <3
    Czekam nn ;3

    Zapraszam do siebie na 5 rozdział :)
    onedirectionimaginyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. krótki ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nie moge doczekać sie NN :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest beznadziejny, co ty w ogóle gadasz? ; oo
    Cudny wyszedł. <3

    onlyyouharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. omgggggggggggggggggggggg, hot. weź, skakałam i piszczałam na fotelu jak zobaczyłam nowy rozdział. Boże, Boże, zaraz padnę. DODAWAJ SZYBKO KOLEJNY ROZDZIAŁ. NATYCHMIAAAAAAST. *O*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo *_*
    Uwierz mi, chciałam napisać coś więcej... Ale mi po prostu odebrało mowę. To było takie piękne, cudowne, boskie, genialne, świetne, znakomite, idealne, zajebiste! Mogłabym tak w nieskończoność. A i tak wydaje mi się, że te przymiotniki nie wystarczają na opisanie tego rozdziału.
    PO KROSTU KOCHAM <3
    Ahh <3
    ZAYN & MEG <3 To chyba moja ulubiona para <3
    Pozdrawiam
    Ciągle latająca w obłokach z jednorożcami po przeczytaniu Twojego rozdziału Merr

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubieopowiadan o 1D, BTR, itd, ale twoj pomysl jest tak genialny ze ten blog jest jednym z moich ulubionych! Cudo! Czekam na NN i chybs sie niedoczekam a predzej umre z niecierplieosci! No coz cala ja!
    Sorki za pismo i ,,Anonimowy'', ale komentuje z telefonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje opowiadanie ! *w* Z każdym rozdziałem coraz bardziej. Meg musi wyznać miłość Zaynowi, haha <333
    A ten rozdział jest równie dobry jak poprzednie. :D Nie wiem czemu według Ciebie jest kiepski ;o
    Jesteś na prawdę dobra w tym co robisz x3

    http://1d-wramionach-angel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał Dziewczyno za każdym kolejnym rozdziałem coraz bardziej cię kocham :P. Nie mogę się doczekać następnego rozdzialiku. 
    Nosz ten cholerny telefon :P <3

    http://take-care-of-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lenny Ballerina23 marca 2013 11:25

    BOŻE,KOCHAM TO OPOWIADANIE!!! Chciałam Ci powiedzie, że jesteś zajebista i niesamowicie utalentowana... Ta historia... Jest nie do opisania! Liczę, że Meg się ogarnie i powie Zaynowi co do niego czuje ;*
    Chciałam Ci jeszcze powiedzieć, że jesteś dla mnie MEGA autorytetem w sprawach pisania :)
    Pozdrawiam i zapraszam see-my-dreams.blogspot.com
    L.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co ty PIEPRZYSZ ? JEST wspaniały, świetny , megazajebisty xD
    Ty masz talent ~!!!! 

    życzę weny <3 i czekam na cd :) :*********

    http://anything-is-posibble-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dlaczego tak piszesz :) Rozdział świetny jak i całe opowiadanie :) Z niecierpliwością czekam na rozmowę Meg z Malikiem. I mam nadzieję że jej finał będzie szczęśliwy dla obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miśka Sarah ♥24 marca 2013 04:18

    Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski,Boski, Boski, Boski, Boski, Boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hahaha, jestem dziwna ! Ale tyle mogę wyrazić się na temat rozdziału ! Bardzo mi się podoba, ale mam jedną prośbę - czy następny rozdział może być dłuższy ?? Proszę Proszę Proszę : ** Pozdro :D Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie piszesz ;D
    Opowiadanie czytam i wnioskuje, że jest cudne ;*
    Po prostu cudnie piszesz dziewczyno :)
    Zapraszam też na mojego bloga http://darcy12323.blogspot.com/ tak na marginesie dopiero zaczynam pisać ;P
    Liczę, że zostawisz po sobie ślad ;)


    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny <3 Proszę Cię żebyśmy nie czekały długo na kolejny ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Zayebisty rozdział ! *w* Matkooo <33 Mam nadzieję, że Meg da szansę Zaynowi <33 Oni tak do siebie pasują, że szkoda gadać !! ♥
    A kiedy Zayn pogłaskał ją po policzku to było takie słodkieee <333 Meg mogła wtedy otworzyć oczy i go pocałować, haha ;D Powaliło mnie to co Lou na twittera wstawił! Haha ! xD Wyobraziłam sobie te zdjęcie i śmiałam się jak głupia :DDDD
    A szkoda, że Zayn nie zdążył pogadać z Megan ;/ Nie mogę się doczekać już ich rozmowy - mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze ♥

    Czekam na NN ;* Wenyyy <33333333

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko, matko, matko ♥
    Jaki Zayn w tym rozdziale jest słodkiii <333 Poprostu kocham te opowiadanie ♥
    Mam nadzieję (jak osoba nade mną), że w następnym rozdziale będzie ich rozmowa i że będzie wszystko dobrze <33 Masz taki wielki talent, że poprostu szkoda gadać <33

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, uwielbiam twoje opowiadanie <3 Fenomenalnie piszesz, masz talent, naprawdę :)
    Co do rozdziału...:) ten tekst Meg "To posmaruj kromki masłem daj na to ser i może jakąś wędlinę następnie ułóż na talerzyku i zagotuj wodę na herbatę lub kawę" całkowicie mnie rozbroił, haha, genialny :D Harry i Meg <333 Czekam na następny więc pisz szybkoo <3


    Naprawdę polubiłam twoje opowiadanie, więc dodałam Cię do "Blogi warte uwagi", mam nadzieję, że nie masz nić przeciwko :)

    PS. Prowadzę bloga o podobnej tematyce, a dokładnie o dziewczynie oraz Harrym i Niallu, więc jeśli miałabyś ochotę to serdecznie zapraszam :)


    http://your-judgement-is-clouded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. YouAreMyDestiny ♥24 marca 2013 13:31

    warto było czekać tak długo na rozdział, jest świetny ♥
    http://you-are-carrying-changes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze jak widzę, że wstawiasz nowy rozdział to cieszę się jak małe dziecko! uwielbiam twojego bloga :D
    świetny rozdział jak zawsze. czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak więc...
    Twoja twórczość mnie wciągnęła, i chwała Bogu( czy w kogo tam wierzysz ;D), że znalazłam link na zapytaj.
    Oczywiście zobaczyłam kilka błędów, zazwyczaj interpunkcyjnych, no ale mi też się to dosyć często zdarza, wiec nie ma o co robić afery. Po przeczytaniu pierwszych dwóch zdań, nie mogłam oderwać się od wpisu. Jako, że dopiero co wpadłam na tego bloga, jeszcze nie zdążyłam cofnąć się do pierwszego rozdziału, czy też prologu. Już nie mogę się doczekać.
    Bardzo dobrze opisujesz sytuację pomiędzy głównymi bohaterami, a jako że jednym z nich jest TEN Zayn Malik... no to strzał w 10. Mam nadzieję, że wena będzie dopisywać.
    Zapraszam do mnie, choć nie sugeruj się zdjęciami, bo to tylko dla estetyki, no może oprócz 1D:
    inside-sober-thoughts.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  25. Omfg, umarłam *______*

    KOCHAM, KOCHAM KOCHAM KOCHAM ten rozdział, jak i całego twojego bloga! *-* Może ten rozdział był krótki, ale za to boski *-* Powaliło mnie te zdjęcie co Lou wstawił ;DD Wyobraziłam se je i poprostu sikałam xDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Julia Świątek25 marca 2013 12:37

    Nie jestem dobra w pisaniu dłuuugich komentarzy wiec napisze tylko ze rozdział jak zawsze ŚWIETNY !!

    Po prostu cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie no bomba :D Jestem nadal zaskoczona Twoim talentem x ;*
    Chciałabym aby rozdział pojawił się wcześniej.! ;* Ale to Ty piszesz, nie ja. ;)Czekammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ;*

    Buziaczki, papatki, całuski;*


    OdpowiedzUsuń
  28. Oddaj swój talent pisarski ! Ja sobie nie daje rady... Proszę pomóż, naucz mnie pisać ! Btw. Jak czytam twoje rozdziały to jestem w niebie... Kocham cię ♥
    { http://nevergiveuphope1231980.blogspot.com/ }

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na jej miejscu byłabym bardziej plarta i nie dała się i nie mowiłabym o swoich uczuciach . :D Bo szczerze ze mną lekko nie ma, jak coś postanowie to się tego trzymam. :3 ;D Ale Meg jest raczej inna ;D
    Rozdział jak zwykle cudny. :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne <3
    I nie jestem w stanie nic więcej napisać. Jesteś jedną z najgenialniejszych osób, jakiej czytam opowiadanie! Po prostu zajebiste. Cudo <333

    OdpowiedzUsuń
  31. KOCHAM- i tyle mam tylko do powiedzenia. JA NIE UMIEM TERAZ ZYĆ BEZ TWOJEGO OPOWIADANIA:**************

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny rozdział,chcę zostawić coś po sobie niestety to strasznie krótki komentarz ;/ masz talent dziewczyno, kocham to opowiadanie ;* kiedy następny rozdział? ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejny świetny rozdział! *-* Jestem ciekawa następnego! Twoja twórczość mnie rozwala! :D Ale pozytywnie :D Zajebiste! Szybko dodawaj następny :D :3 Obstawiam,że Meg i Zayn przy tej rozmowie się pokłócą, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piszesz twórczo,( nieważne że krótko) i bardzo mi się to podoba. blog sam jest super i widać że masz wenę :3 sama chciałabym tak pisać niestety nie mam talentu do pisania opowiadania .

    Kaja <333

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham,kocham,kocham i jeszcze raz kocham!!!!!Ej,a mówiłam już,że to kocham?hah... Rozdział naprawdę cudowny i nie mam słów żeby go opisać.... Ciesze się, że teraz masz wolne :D

    Zapraszam na mojego bloga----->forever-young019.blogspot.com

    Pozdrawiam Ann xxx

    OdpowiedzUsuń
  36. Harry horinka.27 marca 2013 09:11

    Hahahaha ja nie chcę nic mówić, ale strasznie się wczułam w Meg! xD Serio! :D Świetnie, że dodałaś i jest fenomenalny :) Życzę weny i czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny rozdział ;) Ale się wciągnęlam w czytanie ;) Już nie mogę się doczekać rozmowy Meg i Zayna !

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Claudia ♡


    rozdział genialny, dodatkowo puściłam sobie coldplay i jestem w niebie *.*
    chyba to mój ulubiony blog z Malikiem, ty tak bosko piszesz ♥

    jedynym marzeniem jest to, żeby rozdziały pojawiały się częściej.
    nic więcej, piszesz cudownie więc czego chcieć więcej?

    czekam na następny! na prawdę CUDOWNY blog, kocham go ♥
    Klaudia ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nawet nie wiesz ile czekalam na ten rozdzial ! I ciesze sie ze go dodalas. Bo jest Niesamowity ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  40. [SPAM]
    Z góry przepraszam za spam, jednak nie znalazłam tutaj odpowiedniej zakładki, w której mogłabym umieścić taki komentarz. Jeśli będzie Ci od przeszkadzał, to go po prostu usuń. :)

    Chciałabym serdecznie zaprosić na bloga, którego prowadzę razem z przyjaciółką, Martą. O czym on jest? O dwóch skrajnościach imieniem Francesca i Kimberly. Po paradoksalnej sytuacji dziewczyny zaprzyjaźniły się mimo swojej odmienności.
    Franky jest tancerką o mocnym charakterze. Potrafi być wredna i często wykorzystuje ludzi. Kim zaś jest tą… Lepszą? Ma dobre serce i dużo pisze. W przyszłości chciałaby byś znaną pisarką.
    Trudno mi jest w skrócie opisać bohaterki, toteż zapraszam na naszego bloga, w którym jak na razie znajduje się post zatytułowany „Szczegółowy opis bohaterów”, czego nie muszę tłumaczyć. :P W ciągu kilku najbliższych dni pojawi się prolog, zaś w sobotę rozdział pierwszy. To dopiero początek historii, więc łatwo będzie się wdrążyć. :)
    Tak więc w imieniu moim i Marty chciałabym serdecznie zaprosić na naszego bloga:
    hide-feelings.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie. ♥
    Jeszcze raz przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zajebiste :* Czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń