piątek, 11 stycznia 2013

Rozdział 14:All Day All Night Dj Malik Dj Malik...

Kolejna próba.Chłopcy już od kilku tygodni mają próby do MSG.
Na początkowych próbach słuchałam ich i oglądałam ale później mi się szybko znudziło wolałam czytać książkę.
,,Wieczna Noc"
Taki nosił tytuł pierwsza część.Czytam już czwartą.
Książka jest o wampirach i łowcy waporów. Ale pojawiają się tam tez zjawy co jest trochę denerwujące.
Dzisiaj ostatni próba,jutro występ chłopaków.Wszyscy się bardzo stresują.Choć ja sama nie wiem czy jest czym.Często występują więc nie wiem o co im tym razem chodzi.Wiem że to jest ważny występ no ale..
-I jak podobało się?-Z moich rozmyśleń wyrwał mi Harry.
-Tak było świetnie jak zawsze-Uśmiechnęłam się.Nie słuchałam ich wiec nie wiem jak im poszło ale mówiłam im to codziennie.
-Świetnie?!-Skrzywił się-Ja trzy razy się wywróciłem,Niall zapomniał tekstu,a Zayn co chwilę się mylił rzeczywiście poszło na świetni-Wyliczał na palcach.
-Oj Harry nie przesadzaj.Nie było tak tragicznie przeciesz-Lou poklepał go po plecha a za nim weszła reszta chłopaków.
-Serio? jak jutro damy plamę to będzie wasza wina.-Oburzył się.
-Nie martw się jak się poślizgniesz spróbuje się nie śmiać.-Pokazałam mu język a chłopcy się zaśmiali.
-W tym nie ma nic zabawnego!-Skrzyżował ręce na piersi i wyszedł z kulis.
-Harry ma racje nie powinniśmy teraz się wygłupiać a tym bardziej imprezować.-Odezwał się nasz Daddy.
-A kto tu imprezuje..?-Odezwał się Niall.Ale ja już byłam myślami gdzie indziej przypomniało mi się to co mi Liam powiedział po naszej imprezie.Powiedział że się całowałam z Zaynem.Zaskoczyło mnie to ale też w tedy poczułam dziwne ciepło w okolicach klatki piersiowej.W tedy uznałam że żadnych już takich imprez.
Liam powiedział też że na szczęście nikt nic nie pamięta a Zaynowi nie mówił.Powiedział że jak będę chciała to sama mu powiem.
Nie powiedziałam mu.
Nie chce zniszczyć tego co się miedzy nami się ułożyło.Boje się że w tedy mogło by się to zniszczyć.Mam nadzieję że Liam ma rację  i nikt nie wie o tym..
-Halo! ziemia do Meg!-Zobaczyłam przed sobą rękę Zayna która machała przed moimi oczami.Automatycznie skierowałam wzrok na jego usta.Czy ja się z nim naprawdę całowałam?Ciekawe jak smakują.?.I jakie są w dotyku..?Zarumieniłam się.
-Meg?Dobrze się czujesz-Spytał mnie Malik.Liam widząc tą sytuacje odezwał się żeby mi pomóc.
-Gorąco to przeciesz.-Udawał że się wachluje.
-Myślałam o książce.Denerwuje mnie to że Lucas tak się poświęca dla Biancy.
-No przez nią jest wampirem a tak bardzo tego nie chciał-Odezwał się Harry,który właśnie wrócił a wszyscy na niego popatrzyli z zdziwionymi minami.
-No co przeczytałem co nieco..-Spuścił wzrok
-To może do Nados? - Nagle zaproponował Niall wszyscy się popatrzyli na niego z zdezorientowanymi minami. Rozmawaimy o książce a on nagle nam tu wyskakuje o Nados.Ale własnie to jest cały Niall..

-Chłopcu wchodzicie za 3,2,1..-Usłyszeliśmy  głos kobiety.Harry popatrzył na mnie błagalnie jak bym miała go teraz stąd zabrać daleko.Uśmiechnęłam się do niego pocieszająco.
Weszli na scenę.Rozległy się głośnie okrzyki fanów.
-Witamy wszystkich!-Krzyknął Harry i zaczeli śpiewać.

Nale zobaczyłam że Harry ociera ręką oczy.Płacze.wzruszył się.Niall tak samo.
-To jest nie możliwe że taki chłopak jak ja z takiego miasta jak Bradford osiągnął coś takiego..-Na całe sali wybrzmiały słowa Zayna.Na ekranie pojawiła się jego twarz.miał czerwone oczy.Miałam ochotę wejść na tą sceną i ich przytulić wszystkich.Oni osiągnęli tak wiele.Każdy człowiek o ty marzył.Oni są dowodem że marzenia warto spełniać i robić wszystko żeby się spełniły.Jeszce parę lat temu nikt z nich się nie spodziewał ze będzie stali na scenie MSG .Poczułam że po moim policzku spłynęła łza.Szybko ją otarłam.
Następna piosenką była Little Things.
-Hej mała!-Usłyszałam za sobą głos.To był Ed Sheeren
-Ed? co Ty tu robisz?
-Śpiewam-Wyszczerzył się i wszedł na scenę.
Rozległ się głośne wrzaski. Ed  usiadł koło Harrego i zaczeli razem śpiewać.

-Teraz czas na After Party !-Krzyknął Zayn-All Day All Night Dj Malik Dj Malik.-Wszyscy się zaśmialiśmy i weszliśmy do limuzyny.
W klubie było już kilka osób.Znowu impreza ale tym razem nie przesadź Megan-Powtarzałam sobie w myślach.
Wszyscy się skierowali od razu do baru i zamówili drinka.
-Ej młoda tobie nie wolno-Zagroziłam Ali palcem.Ona wzruszyła ramionami i sięgnęła po ciesz.Co z niej wyrośnie..
Wszyscy bawili się dobrze.Wypiłam parę drinków ale się pilnowałam.W porównaniu do innych była trzeźwa.
-Meg! Choć! Zaśpiewajmy razem!-Usłyszałam głos Zayna w mikrofonie.Nie był już trzeźwy.Spojrzałam na Liama.Kiwnął głową.Nabrałam pewnością.Zrobiłam głęboki wdech i skierowałam się w stronę sceny.Nie był to dobry pomysł bo nie powiem że mój głos był jakiś piękny ale w końcu to tylko zabawa..

******************************
Krótki-Wiem
Beznadziejny-Wiem
Ale obiecuje że następny będzie długi i ciekawszy:-)
A teraz zapraszam was do komentowania:-)
Jak tam wrażenie po teledysku Kiss You?
moim zdaniem jest zajebisty*___*



































7 komentarzy:

  1. rozdzial fantastyczny ;>
    ckw czy ona znów przesadzi z alko ? :D co bedzie dalej, cholera, szybciej ;DD ! czekam w napięciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział naprawdę fajny ;) no szkoda ze taki krótki ale to szczegół . Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Awards przez mojego bloga . Pytania tutaj : http://rockmebebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam !! Czekam na kolejny i mam nadzieję, że Zayn będzie z Meg ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej No.!! Kiedy następny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty ; ppp czekam na nastepne ; )
    Zapraszam do mnie http://arewefriendorarewemore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział ! Masz talent do pisania ! Zapraszam do nas !
    http://brother-tell-me-what-you-have-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń