niedziela, 17 lutego 2013

Rozdział 17:Może czas skończyć z One Direction i zacząć żyć własnym życiem?

-Ale jesteś pewna?-Dopytywał się Harry.
-Tak jestem pewna-Zabrałam swoje walizki i wyszłam z domu.Przeprowadzam się z Ali.Znalazłam małe mieszkanie w centrum Londynu.W końcu nie dawno skończyłam 18 lat i jak obiecałam sobie wyprowadzę się od chłopaków.Nie chciałam nadużywać ich gościnności a poza tym za niedługo zaczynają trasę.
Włożyłam walizki do taxówki.Przytuliłam jeszcze każdego chłopaka z osobna i weszłam do auta.Czekała na mnie tam już Ali.Podałam kierowcy numer i ruszyliśmy.Odwróciłam się jeszcze i pomachałam im na pożegnanie.Machałam tak długo aż nie wjechaliśmy w zakręt i znikli mi z pola widzenia.
Całą drogę nikt się nie odzywał.Każdy był pochłonięty swoimi myślami.Ja myślałam nad tym jak to teraz będzie.Czy każdy z nas zapomni o tym co było przez ostatnie miesiące.?Może czas skończyć z One Direction i zacząć żyć własnym życiem?
-Jesteśmy na miejscu-Kierowca popatrzył się na nas z uśmiechem.Jakoś szybko dojechaliśmy.Zapłaciłam mężczyźnie i wysiadłam z pojazdu z Ali.Kierowca pomógł nam wyciągnąć walizki z bagażnika. Podziękowałam mu i razem z Ali poszliśmy do naszego nowego mieszkania.Postawiłam swoje walizki w salonie i rozejrzałam się po mieszkaniu.Byłam tu ostatnio ale nie przyglądałam mu się zbytnio.Dom miał tylko parter.Posiadał dwie sypialnie,kuchnie,jadalnie,salon i jedną łazienkę.Na razie nie potrzebowałyśmy niczego większego.Boje się sama mieszkać tu z nią,boje się że sobie nie poradzę.Jutro trzeba pojechać na zakupy i wypełnić lodówkę.A dzisiaj zamówimy sobie pizze.-Postanowiłam.
W domu panowała cisza.Jednak brakowało mi ich trochę.Uśmiechnęłam się na samą myśl o nich.Zawsze przyprawiali mnie o fale śmiechu.Włączyłam telewizor.Zaczęłam skakać po kanałach.Nie leciało nic ciekawego.Ale wolałam mieć włączony telewizor niż siedzieć w ciszy.
Uznałam że pójdę się rozpakować.Zabrałam swoją walizkę i poszłam do swojego pokoju.Miałam go już wcześniej ustalony z Ali.Trzeba zrobić lekki remont w nim.-Pomyślałam.Zaczęłam się rozpakowywać.Wyciągnęłam ostrożnie ramkę z naszym wspólnym zdjęciem.Postawiłam go na szafce. Zdjęcie robiliśmy nie dawno.Dopiero teraz zauważyłam że wszyscy patrzą się w kamerę oprócz Zayna który się patrzy na mnie.Dziwne..
Z nim, zawsze łączyły mnie skomplikowane relację. Kłóciliśmy się później się znowu godziliśmy i tak w kółko.Ale pomimo tego bardzo go lubiłam.Nasze udawanie pary przed jego rodzicami.Znowu pojawił się na mojej twarzy uśmiech.
Kiedy wszystko skończyłam zeszłam na dół.
-Zamawiamy pizze na obiad?-Spytałam mojej siostry,która siedziała na kanapie w salonie.
-Jak chcesz-Wzruszyła ramionami.
-To dzwonisz?
-Ty zadzwoń-Nie podnosiła głowy z nad telefonu.Jak ja mam sobie poradzić sama?
-Masz tu i zadzwoń po pizze, obojętnie jaką chcesz-Próbowałam mówić łagodnie.Podałam jej mój telefon do ręki.
-Mam swój
-To zadzwoń z niego!-Nie wytrzymałam-I wyłącz ten pieprzony dźwięk smsa!-Krzyknęłam i pobiegłam na górę trzaskając za sobą drzwiami.Rzuciłam się na łóżko.Rozejrzałam się po moim nowym, pokoju.Zdecydowanie trzeba zrobić remont.Ściany były koloru jasnego błękitu, trochę pobrudzone.Do tego jasne meble.Co wszystko nie dawało ładnej kompozycji.
Poczułam wibracje w kieszeni.wyjęłam z nich mojego iPhona.Dostałam smsa.Przejechałam palcem po ekranie.

Od Harrego<3:
Wejdź na Skype xx

Uśmiechnęłam się do siebie.Sięgnęłam po laptopa który leżał na biurku.Po krótkim czasie się włączył.Zalogowałam się na skype.Po chwili na ekranie wyświetlił się prostokąt.Nacisnęłam na odpowiedni kwadracik i już na ekranie miałam uśmiechniętego Harrego.
-Hej!
-Hej-Uśmiechnęłam się słabo.
-Co się stało?-Zapytał się.Aż tak bardzo po mnie było widać?
-Kiepski dzień.A jak tam przygotowanie do trasy?
-Powoli się już pakujemy.Znaczy mam na myśli Liama,bo on oczywiście się boi że nie zdąży.-Zaśmiałam się.-Będziemy tęsknic.
-Ja też-Uśmiechnęłam się.
-Stary,mogą te być?-W drzwiach zauważyłam Zayna,który trzymał swoje bokserki w ręku.Zaczęłam się śmiać.Popatrzył się na mnie i wyszedł z pokoju lekko zaczerwieniony.Harry zaczął się też śmiać.
-Mogę wiedzieć po co jemu te bokserki.?-Spytałam się go przez śmiech.
-Bo uznaliśmy że jak sprzedajemy ten dom,to każdy z nas zostawi je tu gdzieś ukryte,wiesz taka niespodzianka dla nowych lokatorów.-Wyszczerzył się.
-Aha..Tylko uważajcie bo za niedługo będziecie   je mogli kupić na jakieś aukcji-Pokazałam mu język.
-Hej,kochanie-W pomieszczeniu pojawił się ponownie Malik.Od naszego udawania zawsze się tak wygłupialiśmy.
-Hej misiu-Posłałam mu całusa w powietrzu.Harry przewrócił oczami a my się zaśmialiśmy.
- Harry możesz nas zostawić na osobności-Podkreślił słowo na ,,osobności"
-Hmm..ale tylko na chwile i bez żadnego ruchania.-Pogroził nam palcem.
-Ale przecież my..-Zaczęłam.
-Serio? Tylko wy byliście w domu a prezerwatywy zniknęły.-Pokazał mi język i wyszedł z pokoju kręcąc pupą.Popatrzyliśmy się na siebie z Malikiem i wybuchliśmy śmiechem.
-To jak sobie radzisz?-Zapytał po naszej krótkiej fali śmiechu.
-No narazie jest dobrze,ale..-Przerwał mi Harry wchodząc do pokoju.
-Czas minął!-Krzyknął.-Zaraz sobie obejrzę na kamerze co robiliście.-Poruszał brwiami.
-Ale nawet nie minęła minuta.-Oburzył się Zayn.
-Gdybym was zostawił samych na dłużej nie wiadomo co by się tu działo.I tak już dużo narobiliście sądząc po tej plamie z prześcieradła która nie chce zejść.-Popatrzył się na nas znacząco.-No Malik wyjazd z  mojego pokoju-Zaczął go wypychać za drzwi Harry.
-Pa,Meg! Tylko nie rób niczego głupiego podczas naszej nie obecności.Żebyś później tego nie żałowała.-Usłyszałam jeszcze jak Zayn krzyczy.
-No to zostaliśmy sami-Loczek poruszył zabawnie brwiami.Uśmiechnęłam się do niego.
-Ale wiesz że my..-znowu mi przerwał.
-Wiem po prostu lubię się z nim droczyć.-Wzruszył ramionami.Naprawdę będzie mi ich brakować..

***********************
Krótki..;-/ I nie powiem żeby mi się podobał..;-/
Przepraszam was że zrobiłam taki wielki uskok czasowy.
Bo po pierwsze nie miałam pomysłu na te imprezy.A było ich by sporo po aż 4.
A po drugie to by było trochę bezsensu..
Szczerze to nie mam pojęcia jak to teraz zrobić z ta trasą.
Czy napisać 3-5 rozdziałów bez nich,czy nie wiem..
Jakieś sugestie?Piszcie śmiało..:-)
I komentujcie:-) A i dziękuje wam za tyle komentarzy 25*_*



























                 

29 komentarzy:

  1. Piękny :3
    Czeeekam <3
    +zapraszam do mnie na konkursik ;p rockmebebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xDD Jak była to rozmowa na skypie to poprostu sikałam ze śmiechu xDD hAHA :D Rozdział mega zaye, a blog to poprostu cudoo *______* A co do tego co napisałaś pod postem: Myślę, żeby te 2-3 rozdziały były bez nich, tylko rozmowy na skypie i smsowanie xd I moze być jakaś awantura z Zaynem czy coś haha ;3

    Zazdroszczę ci talentu do pisania dziewczyno <333

    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jest cu-do-wny.
    Piszę Ci to chyba za każdym razem, jak komentuję, post ale cóż poradzić.
    Jejku, ja chcę już następny rozdział. No jejku, jak to dzisiaj moja polonistka powiedziała 'Podnieciłam się'. (plz,bez skojarzeń xd)
    Ogólnie dobra robota.
    Weny, kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Angel of Darkness17 lutego 2013 08:24

    Świetny rozdział *.*
    Weny na kolejny ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc rozdział jest Niesamowity, Fantastyczny, Fenomenalny, Zajebisty, Genialny, Cudowny, Wspaniały, Świetny, Idealny, Ciekawy.!!!!! *.*
    Co do bloga to uważam, że jest równie Niesamowity i Fantastyczny co rozdziały.
    Czekam na następny rozdział i życzę Ci dużo weny.!!!!! *.*

    P.S. Zapraszam na mojego bloga na rozdział dwudziesty.
    we-and-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorki, że anonimowy ale mi sie nie chce wchodzić no moje konto xd
    A co do rozdziału to super <3 Kiedy zobaczyłam, że jest nowy rozdział to taki wielki banan mi na twarzy wyskoczył haha :D A co do tego co napisałaś to nie wiem .. Może niech Meg pozna swojego starego chłopaka jak ich nie będzie xd A jak 1D wróci, to Zayn będzie kipić zazdrością, aż w końcu powie, że się w niej zakochał <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już pewne plany co do Meg i jakiegoś chłopaka..:-) ;-P

      Usuń
    2. Haha :D To luz xD

      Usuń
  7. Kiedy następny, artystko ;)?


    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham, kocham, kocham.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Wpadłam tu, bo jednak z dziewczyn zareklamowała twojego bloga, jej jest wspaniały więc uznałam, że skoro ona tak lubi twój to zajrzę. Dziewczyno to jet genialne ! Nie wiem skąd wzięłaś taki pomysł, ale jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega, mega mega <333 Może przez te 3-5 rozdziały niech nie będzie ich ? Tylko jeden rozdział z perspektywy Zayna ,gdzie sobie uświadamia, że kocha Meg ? Nie wiem haha xd Masz mega talent, i oczywiście zayebistą wyobraźnię :* Weny <33

    "-Masz może jeszcze jednego - Skierowałam swój wzrok na mężczyznę trzymającego w ustach papierosa. Zaciągał się."
    Serdecznie zapraszam na już czwarty rozdział z perspektywy Megan, na blogu -> http://everythingyoueverchange.blogspot.com/ Mam na dzieję, że wyrazisz swoją opinię w komentarzu oraz jak Ci się spodoba to zaobserwujesz -Vicky <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę proszę proszę!!!!!!! napisz już kolejny rozdział nie mogę się doczekać kolejnego ten jest świetny
    Pozdrawiam Kinga :)


    OdpowiedzUsuń
  12. Haha , Styles mnie powalił, haha ! :D Nie no, poprostu leżę ! :D A odnośnie tego co napisałaś .. Szczerze to nie wiem ;3 Może niech Zayn wyrwie kogoś w klubie totalnie pijany i pojawi to się w gazecie ? I taka awantura będzie, bo Meg będzie zazdrosna xd Albo nie ! Niech Zayn zacznie ,,chodzic'' z jakaś laską, bo będzie chciał sprawdzić czy Meg go kocha <33 A ona będzie zazdrosna- nie powie tego, ale będzie chodzić wkurzona xD

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurde O.O Ta wyżej ma dobry pomysł <33 Ale niech Zayn tą laskę wdrąży temat. Chodzi mi o to, żeby jej powiedział, że będą tylko udawać, bo chce sprawdzić czy Megan będzie zazdrosna. Bo Zayn by tak nie skrzywdził dziewczyny, dając jej nadzieję. Poprostu niech ta laska od początku wie, że to podstęp <33

    A rozdział poprostu amazing *_____*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, masz wielki talent!
    Pisz dalej, mam nadzieję, że rozdziały będą dość długie.
    Weny <33

    A do tego co napisałaś, to myślę, że te dwie dziewczyny nade mną mają zaye pomysł *u*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rozdział. Patrzyłam tylko czy nie dodałaś. Uwielbiam jak piszesz : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże jakie cudowne *____________*. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału, chciała bym żeby Meg była z Zaynem, bo to było takie słodkie boże uwielbiam ten blog ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezuuu rozdział jest świetny , jestem wręcz zachwycona <3
    I czekam na kolejny , oby jak najszybciej .

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział, trzymaj tak dalej! :) Czekam na next!

    A jeśli chodzi o to czy ktoś ma pomysł .. To powiem szczerze, że miałam strasznie podobny jak dziewczyny u góry xD Żeby była taka laska, z którą będzie chodził ,,Zayn''. Bo chciał pokazać Meg, jak go to zabolało, jak ona tego swojego starego przyjaciela spotkała xd I gadała ciągle z tym przyjacielem itp xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, haha xD Ten apostrof to miał być przy ,,chodzić'', a nie przy ,,Zayn'' Haha xd Sorki xd

      Usuń
  19. Jesteś the best, tak samo jak ten cały blog <3333

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ;) Rozdział mega śmieszny haha ;D A to co napisałaś to myślę że te 3-5 rozdziały bez 1D to nie będą już takie fajne xd W tych rozdziałach musi być coś z perspektywy kogoś z 1D<; Ale nawet bez 1D to ten blog byłby zaye, bo ty masz wielki talent kochana <33 Ale mimo wszystko lepiej z 1D haha ;*

    Czekam na NN ;* <33 *w*

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha - Harry powala :D Co za zboczuch, haha :D
    Ale jest i tak kochany <33 A to co napisałaś pod rozdziałem to nie mam zdania ;P Wszystko napisały dziewczyny nade mną ;*

    Weny. <333

    OdpowiedzUsuń
  22. The best !!!!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega <33 Jak zobaczyłam, że jest nowy rozdział to odrazu wielki banan na twarzy się pojawił haha xDDD I mam prośbę - postaraj się szybciej następny dać, haha ;****

    OdpowiedzUsuń
  24. hahha fajnie że nowy. podoba mi się ;D
    ej nn ma byc szybciej! ;* bez gadki.
    jak najmniej rozdzialów BEZ 1D ;d !!
    powodzenia w wymyslaniu,pooozdr!;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha :D Harry powala :D Czekam na NN x3 Świetny rozdział ;** I najlepiej, żeby nie było żadnego rozdziału bez 1D ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super.!<3
    Możesz zrobić z takim czymś np.:
    Oczami Harry'ego
    Byliśmy już w drodze naszym busem. Chłopacy ciągle się w coś bawili, ale ja nie miałem humoru na zabawy.
    W tym samym czasie u dziewczyn.
    Bardzo dziwnie jest bez chłopaków. Strasznie tęsknie za nimi.- powiedziałam.

    ****************************************************************
    Mam nadzieję że pomogła.;DDD
    Zapraszam do mnie.<3
    http://foreverbewithyou-opowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń