niedziela, 24 lutego 2013

Rozdział 18:Wiecie że Meg pa chłopaka?!

-Ali ile jeszcze?-Wołałam dziewczynę.Stałam w drzwiach od naszego mieszkania,przestępując z nogi na nogę.Dzisiaj 1 września,-czyli pierwszy dzień szkoły.Bałam się trochę.
Wakacje przeleciały mi szybko.Znalazłam prace.Z chłopcami nadal utrzymuję kontakt.Teraz częściej zdarza nam się rozmawiać tylko przez telefon..Przez wakacje zaplanowałam sobie już remont mojego pokoju.Zacznę go tak gdzieś w połowie września,może w październiku ewentualnie..Z zarobionych pieniędzy w pracy kupiłam samochód i zdałam na prawo jazdy.
-Idziemy?-W drzwiach stała już gotowa Ali.Kiwnęłam głową  i weszliśmy do auta.
Droga zajęła nam jakieś 15 minut. Wyjęłam kluczyki z stacyjki i włożyłam do torebki.Popatrzyłam w stronę siostry.Dziewczyna już wysiadła z samochodu i kierowała się w stronę szkoły.Rozejrzałam się.Przed szkołą panował chaos.Wszyscy rozmawiali se sobą,śmiali się.A ja nikogo tu nie znałam.zostało z jakieś pięć minut do rozpoczęcia pierwszych zajęć.Zrobiłam głęboki wdech i wyszłam z samochodu.Nagle poczułam wibracje w spodniach.Wyjęłam z nich mojego iPhona i przejechałam palcem po ekranie.

Od Zayna:) :
Powodzenia xx

Uśmiechnęłam się ma ten widok.Włożyłam spowrotem telefon i poszłam w stronę mojej nowej szkoły.Kiedy otworzyłam drzwi zadzwonił dzwonek na pierwszą lekcję.Super-Przeszło mi przesz myśl. Wyjęłam z tylnej kieszeni mój plan zajęć.Pierwsza lekcja-Historia.ale gdzie jest sala? Wpatrywałam się w plan jak by miał mi pokazać do drogę do odpowiedniego pomieszczenia.
-Szukasz czegoś?-Usłyszałam za mną głos.Podskoczyłam z przerażenia.Obróciłam się. Przede mną stał chłopak z zabójczym uśmiechem..-Przepraszam nie chciałem Cię przestraszyć-Uśmiechnął się do mnie pokazując przy ty szereg białych zębów.Odwzajemniłam to.-To co czego szukasz?
-Emm..Sali.-Wypaliłam.Zaśmiał się.-Bo jestem tu nowe i za bardzo nie znam terenu.-Uśmiechnęłam się do niego.Znowu.
-Zauważyłem-Powiedział cały czas się szczerząc.-To co masz pierwsze?-Zajrzał przez moje ramię do planu lekcji.-Historia..-Powiedział pod nosem.Sięgnął do tylnej kieszeni.Po chwili w swojej ręce rozkładał jakiś papierek.Okazał się że to jego plan.Popatrzył się na swój a następnie na mój plan.-No to wygląda że mamy razem pierwszą lekcję.-Uśmiechnęłam się do niego w odpowiedzi-To idźmy lepiej już bo chyba zauważyłaś że już był dzwonek.-Nie czekając na odpowiedź chwycił moją rękę i poprowadził po schodach na pierwsze piętro. Stanęliśmy w końcu przed drzwiami.Na korytarzu już nie było nikogo.Tylko cisza.Chłopak naparł na klamkę i weszliśmy do klasy.Wszystkie oczy zwróciły się w stronę nas.
-Dzień Dobry-Zaczął nauczyciel-Widzę że Pan Harrison zaszczycił nas swoją obecnością.
-Lepiej późno niż wcale,prawda Panie Smith?-Cała klasa zaczęła się śmiać.Nauczyciel tylko przewrócił oczami i zatrzymał je na mnie.
-Jesteś nowa?-Nie dał mi odpowiedzieć.-Lepiej się z nim nie zadawaj bo nic z tego dobrego nie wyjdzie,ale na razie musicie usiąść w jednej ławce bo inne są zajęte.-Poczułam że cała klasa się na mnie patrzy.Chłopak pociągnął mnie za rękę do ostatniej ławki pod oknem.Nauczyciel odchrząknął i kontynuował dalszy ciąg swojej lekcji.Dalej czułam na sobie wzrok innych.Ale udawałam że słucham wykładu nauczyciela.Nagle poczułam ze ktoś mnie szturcha w ramie.Obróciłam się z zmarszczonymi brwiami.Chłopak podsunął mi karteczkę.

Tak w ogóle to jestem Naten.A Ty? Mam wrażenie jak bym Cie skądś znał:)

Jego pismo nie było brzydkie,ale też nie za ładne.Lecz bez trudu mogłam odczytać co tam pisze.Zabrałam szybko długopis z piórnika i zaczęłam mu odpisywać.

Megan.Nie wiem nigdy cię jeszcze nie widziałam..

Wsunęłam mu karteczkę do reki którą trzymał na ławce.Popatrzył się na mnie i pokazał znowu szereg swoich białych zębów.Przeczytał z uwagą,a później zmarszczył czoło,jak by  gorączkowo nad czymś myślał
-Wiem!-Nagle krzyknął  na cały głos.Po klasie rozległ się śmiech.
-Co Pan wie? Panie Harrison?-spytał nauczyciel.Wszystkie oczy teraz zwróciły się w jego stronę.
-Emm..-Przeczesał swoje włosy nerwowo.-To nie było do Pana-Wzruszył słodko ramionami.
-To niech Pan uważa na lekcji a nie zajmuje się jakimiś liścikami na lekcji-Podszedł do naszej ławki i wyrwał kartkę z rak Natana.-Umówicie się po lekcji.-Typowy tekst nauczyciela.
-Panie Smith!-Powiedział chłopak z oburzeniem-Tak od razu? dopiero ją pierwszy raz spotkałam,najpierw muszę ja lepiej poznać.Właśnie to robiłem ale Pan mi w tym przeszkodził.Jeżeli Pan taki jest szybko w związku z dziewczynami  to nie dziwie się że Pan jeszcze nie ma żony..-Cała klasa się zaśmiała. Naten popatrzył na mnie z tym swoim pięknym uśmiechem.Na moich policzkach pojawiły się rumieńce.
-Dość tego!-krzyknął nauczyciel,a cała klasa się uciszyła.Pan Harrison otworzył usta żeby coś powiedzieć,ale w tym momencie zabrzmiał dzwonek.Wszyscy się zaczeli pakować i wychodzić z klasy.Włożyłam swoje książki do torby i ruszyłam ku drzwiom.Poczułam że ktoś mnie chwyta za ramię. Obróciłam się a za mną stał Natan. Uśmiechnęłam się do niego.
-Nie powiedziałem Ci skąd cię kojarzę -Ruszliśmy przez korytarz.-Masz na nazwisko Scott?-Przytaknęłam.
-Ale skąd..-Przerwał mi.
-Telewizja,internet..-Zmarszczyłam brwi nie wiedząc o co mu chodzi.-W końcu byłaś tą osoba która wygrała pobyt u One Direction!-A teraz rozumiałam.-Naprawdę ich lubisz?
-Nie.Tak..Znaczy..-Jąkałam się-Długa historia-W końcu powiedziałam.Chłopak minął mnie obrócił się w moja stronę i szedł tyłem przez korytarz.
-Mam nadzieje że mi kiedyś opowiesz-Mrugnął do mnie,a ja się zaśmiałam.-Naprawdę chciałbym Cię poznać Meg..
-Zobaczymy-Pokazałam mu język.
-Co teraz masz?-Spytał się powracając na swoje poprzednie miejsce.
-Emm..-Sięgnęłam do tylnej kieszeni spodni żeby zobaczyć plan lekcji.-Angielski.-Naten  rozłożył swój plan lekcji i się lekko skrzywił.
-Matematyka.-Po krótkiej chwili dodał-Ale mogę Ci odprowadzić prawda?-Spytał  uśmiechając się szarmancko i podał mi ramie.
-Oczywiście-Chwyciłam jego ramie i  ruszyliśmy przez korytarz..

-I..?-Spytał się po raz kolejny Harry.
-No fajny jest-Uśmiechnęłam się do niego lekko.Właśnie rozmawiałam z  Loczkiem przez skypa.
-Harry! Kończ już i idź się ubierać!Zaraz wychodzimy na imprezę!-Usłyszałam głos Liama.Loczek popatrzył na mnie z smutna mina.
-A co to za imprezowanie?-Spytałam się go
-Mam wolne więc..-Zaczął tańczyć,a ja zaczęłam się śmiać.
-Jak tak będziesz się ruszał to żadnej nie poderwiesz-Pokazałam mu język.
-Harry!-Znowu krzyk Liama.
-Ok muszę już kończyć-Zrobił smutną minkę.-Do zobaczenia-Pomachał mi i po chwili jego twarz znikła z monitora, ukazując moją tapetę.

                                                             *Zayn*
-Wszyscy gotowi?-Zapytał się Lou.Razem przytaknęliśmy.Zebraliśmy się wszyscy na korytarzu hotelowym.Wyszliśmy tylnym wyjściem żeby nie spotkać  za dużo fanów.
Po podpisaniu paru autografów wszyscy udaliśmy się do limuzyny.
-Wiecie że Meg pa chłopaka?!-Nagle krzyknął Harry, Wszyscy popatrzyli się na niego zaskoczeni.Poczułem  jak oblewa mnie fala gorąca.Przeciesz ona nie może mieć chłopaka,dopiero co przyszła do nowej szkoły.Mogłem jej wcześniej powiedzieć o moich uczuciach.A właściwie co do niej czuje?.
-Zayn,żartowałem przeciesz-Harry dał rękę na moje ramie.Poczułem że wszyscy się na mnie patrzą.Nic już z tego nie rozumiałem.-Znaczy poznała jakiegoś chłopaka,ale narazie to nic takiego.Podobno..-Nie słuchałam go już.Dlaczego nie powiedziałem wcześniej jej wszystkiego?Stop Zayn! Przeciesz Ty do niej nic nie czujesz!Przyjaźnicie się tylko,to wszystko!-Krzyczałem w swojej głowie,ale czy to była prawda?
Chłopcy się śmiali z kolejnego żartu Lou,a ja byłem pogrążony w swoich myślach.
Postanowiłem się zabawić.Jak Meg ma kogoś to ja też mogę..Wyprostowałem się i zacząłem się śmiać razem z chłopakami.

****************************
I tak jest kolejny rozdział :-)Krótki..;| Średnio mi się podoba.;-/
Chciałam wam wszystkim  podziękować za pomoc!;*
Komentujcie!:-)I do zobaczenia :-)


A ty macie Nata Harrisona :-)





















32 komentarze:

  1. Nate to takie słodkie ciasteczko. Ale oczywiście wolałabym żeby Zayne w końcu wziął się do roboty i powiedział Meg co czuje :) Świetny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no ! Mega zayeb ! *_________________* Tą dziewczynę to wymyśliłaś sama, czy komentarze w poprzednim rozdziale Ci pomogły ? x3 Bo dziewczyny pod tamtym rozdziałem to pisały i stwierdziłam, że to jest świetny pomysł !! <33 Mam nadzieję, że kolejny będzie trooooochę dłuższy, haha ;D

    Czekam na NN :* Wenyyy <3333333

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie doczekałam się następnego rozdziału i już nie moge się doczekać następnego rozdziału :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejuu *.* Jak zawsze rozdział świetny ;) Dodaj szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rozdział uwielbiam takiego zazdrosnego Zayna :DD tylko troszkę mi go szkoda :) ale mam nadzieje że dalsze rozdziały więcej mi rozjaśnią tą sytuacje między Mulatem a Meg pozdrawiam :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Geniusz! <- to ty.
    Cudowny rozdział. Kocham to opowiadanie. Koniec był fantastyczny ! ;* Nie mogę się doczekać nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaa jak zwykle zajebisty,co tu mówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny rozdział
    blog również
    w ogóle fajnie piszesz wpadnij do mnie bedzie mi miło
    http://thisismylife--mystory.blogspot.com/
    http://warzone-opowiadanieothewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny rozdział:) nie mogę doczekać się następnego... dodatkowo na stereo-soldier.blogspot.com pojawił się nowy rozdział;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ! ;* Czekam na nn ! :** Ciekawe jak będzie z tą dziewczyną .. ^^

    http://pretend-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie piszesz ! <3 Nie spodziewałam sie takiego końca, naprawdę ! Matkooooo, jesteś cudowna ! Czekam z niecierpliwością na następną część :) <3

    http://fucking-need-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu, Jezu, Jezu *.* nie wiem co napisać. mega! *.* podziwiam cie za wyobraźnie ;d mega no mega *.* czekam na nn. :3

    Podam tu Ci bloga. To nie mój, ale jest zayebisty *W* http://jestem-aniolem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Koffam ciem jesteś mym aniołkiem! Pisz! Pisz! Pisz! Szybciej! Szybciej! Szybciej! Dodawaj nowy rozdzialik :P

    http://beware-of-the-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Omfg ! Ale zayebisty koniec ! *u* Już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału ! ;** Weź następny szybciej. Prooooszeee .. ;/ ;*

    Mój bloog *-*
    http://trustandtreatyourselftolove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. czesc kochanie ;) mowilam ci juz tysiac razy ze cie uwielbiam i powiem to jeszcze raz - uwielbiam cie jestes niesamowita ! ;33 twoj madzik ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze? fajnie piszesz i strasznie mi sie podoba, tylko wg mnie za krótko cholera no! chcę wiecej! :<<

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny !!! Popieram Kornelię - za krótko piszesz ;/ Pisz dłuższe, prooooszee ..

    OdpowiedzUsuń
  18. no to czekamy na następny <3 cudowny rozdział :* ~Olka

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twoje blogi. Jesteś świetną pisarką, masz talent a ja z niecierlpiwością czekam na kolejne rozdziały

    http://youngloovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Albo mi się wydaje, ale jakiś taki krótki o; Ale i tak świetny ^^ Zazdroszczę Ci talentu .. Ja to kurde, ani śpiewać nie umiem, ani pisać, ani tańczyć - Masakra, haha :D

    Czekam na nn ;333

    Blog mojej kol - świetny ;*
    http://sweetnothingbutlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. omfg omfg omfg omfg omfg!!!!! to jest świetne!!! masz fajny styl pisania i tak w ogóle to czekam na następny. podoba mi się pomysł Zayna... Ale i tak Meg i Zayn muszą być razem!!! muuuuuuuuusząąąąą!!!!!!! A w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://nobody-compares-to-you-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Izabela Sekret26 lutego 2013 13:11

    ŚWIETNY ! <33 Czekam na nn <333


    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nadzwyczajna♥26 lutego 2013 13:12

    boże czemu ja tego bloga nigdy nie widziałam świetnie będę wpadać

    OdpowiedzUsuń
  24. Dominik Carrot26 lutego 2013 13:12

    Swietny. Mam nadzieję że wena cię odwiedzi niedługo. :D
    Zapraszam na mojego bloga : http://one-way-or-another-1d.blogspot.com/ narazie są tylko bohaterowie i prolog ale niedługo pojawi się 1 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozdział genialny, jak zawsze. Mam same kompleksy przez Ciebie. Ostatnio poleciłam twój blog mojej koleżance i właśnie mi wczoraj opowiadała, że jest przy 5 rozdziale i się nie może oderwać :D Naprawdę zazdroszczę Ci takiego talentu :) ( u mnie nowy rozdział jak coś : http://selectrightdirection.blogspot.com/ ) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. zajebiście genialny rozdział<3
    Jaraaam się nim:D
    Nie wiem jak to robisz ze tak świetnie piszesz....ale zazdroszczę ci z calych sił! :) 

    Hmmm...myślę że to Zayn ma plan :D Ale nie jestem pewna;( Ja bym już chciała wiedzieć♥
    Dodaj szybko nn:D

    Zapraszam takze do mnie;
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/
    Liczę na twoją opinię, jest dla mnie ona bardzo ważna♥

    OdpowiedzUsuń
  27. KOchaam . NIech Zayn wyzna miłość Meg a ona się zgodzi prosze

    OdpowiedzUsuń
  28. Bard fajny rozdzial. Mnie sie strasnie podoba. Nie moglam sie doczekac az dodasz nowy rozdzial. Ciesze sie ze nastepilo to dzisiaj. Czekam na nn

    http ://truly-deeply-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Angelika Styles28 lutego 2013 06:24

    Zajebisty! Masz tak ogromny talent, że się ciebie boję. Hehe. Super, ekstra, piękne, yey! To teraz pewnie Zayn będzie chciał, żeby zazdrosna była Meg i z jakąś dziewczyną ten teges może... Haha Boże. No nie ważne czekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Nieeeeeeeeeeee dlaczego już koniec ;c nie na widze, że zawsze kończysz w takich momentach ught.... A ja tak kocham tego twojego bloga, że chyba się od niego uzależniłam*-* Zawsze jak czytam blogi to nie moge bez nich żyć z każdą bohaterką się w jakiś sposób utożsamiam i strasznie wszystko przeżywam, jeżeli bohaterka jest smutna ja też jeżeli zła to ja tak samo . Twój blog jest zaisty *-* Po prostu ubóstwiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. omomom O.o
    To jest cuuuuudne ! <3
    Ten Natan to mógłby chodzić ze mną do klasy, ładniutki xD
    Chciałabym żeby Zayn powiedział co do niej czuje i żeby byli razem *.*
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział! ;)

    / onedirectionimaginyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń