niedziela, 3 lutego 2013

Rozdział 16:Ej co do cholery?..

Jest.Siedziała przy jednym z stolików w Milk Shake City,bawiąc się słomką od shaka.Nie było tam za wiele osób.Praktycznie tylko ona i jeszcze jakiś facet.Kiedy  otworzyłem drzwi zadzwonił dzwoneczek informujący o nowym kliencie.Dwie pary oczu spojrzały na mnie.Uśmiechnąłem się lekko do Meg a ona odwróciła wzrok i wbiła go w szybę.Zrobiłem głęboki wdech i podszedłem do jej stolika.
Usiadłem na przeciwko jej.Ani drgnęła.
-Po co tu przeszedłeś?-Spytała po chwili.
-Masz moją kurtkę-Dopiero później się zorientowałem jak to musiało brzmieć.
-A przepraszam-Zaczęła ją ściągać. Zatrzymałem ją gestem dłoni.
-Hej żartowałem przeciesz-Lekko się uśmiechnąłem.
Zastała cisza
-Przepraszam-Powiedziałem praktycznie nie słyszalnie.
Nic-cały czas patrzyła się w okno.
-Przepraszam-Powiedziałem głośniej.
-Wiem-Popatrzyła się na mnie-Słyszałam.-Wyprostowałem się i lekko przechyliłem głowę.
Prychnęła i spuściła wzrok tym razem wlepiając go w shaka.
-Moja mama nie powiedziała reszcie-Podniosła na mnie wzrok i wzruszyła ramionami.Co jej mam jeszcze powiedzieć żeby się nie wściekała?
Znowu zastała cisza,lecz przerwał ją mężczyzna wychodzący z budynku.Dźwięk dzwonka rozniósł się po całym pomieszczeniu.
-Dzień Dobry,czy chciałby Pan coś zamówić?-Nad nami stała całkiem ładna kelnerka.
-Nie dziękuje,My zaraz wychodzimy-Posłałem jej jeden z moich uśmiechów.Odwzajemniła go i odeszła.
Wstałem.
-To co wracamy?-Podałem jej rękę.Zignorowała ją.Wstała i Ominęła mnie
-Do widzenia-Zwróciła się do kelnerki i wyszła.Pokręciłem głową  i poszedłem za nią.
Od razu poczułem zimne powietrze. Zapiąłem szczelniej kurtkę.
Pobiegłem za nią.
-Hej Meg czekaj!-Chwyciłem ją za ramie i obróciłem w swoją stronę.-Przepraszam cię za to wszystko co powiedziałem,po prostu byłem na ciebie wściekły,ale teraz już wiem że to ja źle postąpiłem ich wszystkich okłamując.I nie miałem tego na myśli co wcześniej Ci powiedziałem.Po prostu...To było pod chwilą emocji..Więc wybaczysz mi?-Uśmiechnąłem się do niej jak najładniej.Spuściła głowę.Nie wybaczyła mi?Po chwili uniosła ją a na jej twarzy zagościł uśmiech.Odwzajemniłem go.
-Ja tez Cię przepraszam Zayn.Nie powinnam tak na Ciebie naskakiwać.-Zaczęła się tłumaczyć
-Zapomnimy o tym.A teraz choćmy do domu bo robi się zimno.
-A mi nie jest zimno-Pokazała mi język
-Bo masz moją kurtkę-Prychnęła.
-A tak w ogóle to co twoja mama powiedziała?-Własnie co ja jej miałem powiedzieć? przeciesz nie powiem jej że mówiła jak do siebie pasujemy i że prawdopodobnie jestem w niej zakochany.Nie chce jej o tym mówić. Przeciesz dopiero co się pogodziliśmy.Ogólnie mam mętlik w głowie.Nie wiem co do niej czuje.Przeciesz jeszcze kilka miesięcy temu jej nienawidziłem .Nawet nie wiedziałem z jakiego powodu.A teraz nagle jestem w niej zakochany? Moja mama czasami przesadzała może i teraz też?
-Zayn?-Wyrwał mnie jej głos
-Nic w sumie nie mówiła.Tylko że nas rozumie i nie jest zła-Skłamałem mam nadzieję że uwierzyła.
                                                           *Megan*
-Do widzenie wam.Mam nadzieję że się znowu kiedyś spotkamy-Mama Zayn pożegnała się z nami.
Zostałam sama z Zaynem w domu.Nawet nie wiedziałem kiedy reszta przyjeżdża.Podobno za parę dni.
Cały ranek spędziliśmy na oglądaniu telewizji.W końcu zaczęło mnie to nudzić.Wpadłam na pewien pomysł.
-Zróbmy ciasto-Oświadczyłam.
-Serio?-Malik popatrzył sie na na mnie zza monitora laptopa. Potrząsnęłam energicznie głową i razem poszliśmy do kuchni.
-Więc potrzebne nam jest mleko,jajka,mąka-Powoli wszystko wyciągałem z szafki czy lodówki-Malik rusz się-Zauważyłam że siedział na blacie i mi się przyglądał.
-To był twój pomysł wiec ty robisz-Pokazał mi język.Przewróciłam oczami.
-Ok,ale zamknij oczy-Popatrzył się na mnie pytająco.-No zamknij.Nie ufasz mi?-Zaśmiałam się.Po chwili zrobił to o co go prosiłam.-Najpierw trzeba  ubić ciasto na biszkopt-Mówiłam do niego.Zabrałam do ręki mąkę i wysypałam ją cała na jego włosy.
-Ej co do cholery?-Chciał już dotknąć swoich włosów ale mu przeszkodziłam.Szybko rozbiłam jeszcze jajka na jego głowie i zaczęłam je wmasować w jego włosy.On zabrał dwa jajka i rzucił je w moją stronę.I tak zaczęła się nasza walka na składniki do ciasta.Biliśmy się wszystkim od mąki przez jajka aż po olej czy cukier.Cała się kleiłam.Nie mówiąc już jak moje włosy musiały wyglądać.
Zayn mnie objął od tyłu i zrobił mi ,,puderek" z jajka.Otarłam moje czy z klejącej się mazi. Wyjęłam z lodówki polewę i zaczęłam ją lać po twarzy Malika.Następnie podeszłam do niego i zlizałam trochę z jego policzka
-Dobre-Uznałam z  uśmiechem.Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi.Popatrzyliśmy się na siebie z Zaynem i poszliśmy w stronę dzwoniącego cały czas dzwonka.Otworzyliśmy drzwi a w nich stał Harry.
-Heeej..-Przeciągał-Co wam się stało?
-Harry!-Krzyknęłam i podbiegłam do niego żeby się przytulić.
-Stop,stop-Odepchnął mnie-Najpierw się umyjcie a później pogadamy.-Udawałam że się obraziłam i ze spuszczoną głową poszłam do łazienki.Nawet się nie rozbierałam z ubrań,bo i tak były całe już zniszczone.
Kąpałam sie ponad godzinę.Zawsze tak długo mi to zajmowała.Ubrałam świeże i przede wszystkim czyste ubrania i zeszłam na dół.Zastałam tam Harrego siedzącego na kanapie i oglądającego telewizje.W kuchni panował porządek.
-Nie mów że sam to posprzątałeś?-Spytałam go pokazując na czyste pomieszczenie.
-Yep-nie uwierzyłam mu.-Przeciesz zawsze sprzątam-Wyszczerzył się do mnie.
-Panie Style czy to już wszystko?-Z łazienki wyszła jakaś kobieta.
-Tak to wszystko,Dziękuje-Loczek uśmiechnął się do niej i wręczył jej do ręki pieniądze.Pokręciłam głową.-Powiedziałem zawsze sprzątam,ale nie powiedziałem jak-Pokazał mi język i usiadł spowrotem na swoje poprzednie miejsce.Usiadłam obok niego.
-A tak w ogóle to czemu tak wcześnie wróciłeś?
-Bałem się zostawić Ciebie samej z Malikiem,widać miałem rację..-Wskazał głową na kuchnie..

*************************
Trochę krótki..;-/ Ale przynajmniej jest :-)
Dziękuje za 13 komentarz*__* mam nadzieję że zawsze teraz tak bedzie pod rozdziałami ;-p
Do napisania :-)
Komentujcie ;-)

@Aneta_Grygiercz






































24 komentarze:

  1. Oł shit *-* Zarąbiste *--* Jak dobrze, że się pogodzili ! *w* Czekam na next'a <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział był swietny i czekam na dalsze części :) i oczywiście życzę dużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na to opowiadanie przez przypadek i właściwie to całkiem niedawno i muszę powiedzieć, że od razu przypadł mi do gustu. Czytając twoje opowiadanie nie mogę się od niego oderwać. Bardzo podoba mi się twój styl pisania. A wracając do dzisiejszego rozdziału to już nie mogę się doczekać, kiedy Zayn powie co do niej czuje *-* Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział ;D

    Pozdrawiam, Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. WOWOWOWOWOW! jak Ty to robisz ,że po przeczytaniu mam wileką ochotę poznać dalszy ciąg, jak nigdy !!! jesteś niesamowita <3 ohhhh, następny jak najszybciej! ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezapominajka ;*3 lutego 2013 15:08

    Szybko dodawaj następny ;c zanim zaczęłam czytać to już kończyłam,taki wciągający <3333 Ciekawe co bdz w następnym rozdziale omomomomom <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Kiedy nn ! Szybko dodawaj 1 Czekam z niecierpliwością ! <3 <3 <3 : )Kaśka . xoxo <3 : 

    OdpowiedzUsuń
  7. super ! czekam na następny ;)
    Powodzenia oxox

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem co napisać, bo Ty napisałaś już wszystko.... ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchaj, uwielbiam Twoje opowiadanie i śledze je od samego początku! ;p Masz wielki talent i po prostu czyta mi się wspaniale.! ;*******

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne *o* . Czekam na kolejne :3 . WENY ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. łał ! naprawde swietne opowiadanie ! :)
    przeczytalam wszystkie rozdzialy i jestem zadowolona z tego bo naprawde warto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja pierdole! Twoje opowiadanie jest FENOMENALNE! Znalazłam je wczoraj nie chcący i siedział i czytałam od samiuśkiego początku, a dzisiaj wchodzę i tu proszę jaka niespodzianką nowy rozdział! Jak dobrze, że się pogodzili ! ;* A Zayn w końcu musi jej powiedzieć, co do niej czuje haha ;* Dobra czekam na kolejny z niecierpliwością i mam nadzieję że pojawi się jak najszybciej:**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajj.. Już nawet nie wiem co napisać. Zacznę od tego że pierwszy raz wchodząc na twój blog miałam na celu zareklamowanie mojego. Ale zaciekawił mnie sam wygląd. Niby mówią "nie oceniaj książki po okładce", ale ja się tym nie kieruję. Zawsze patrzę na okładkę. No i w tym przypadku się nie pomyliłam. Chociaż troszkę tak, bo treść jest lepsza niś wygląd. 

    Rozdział jest świetny. Nie mam żadnych uwag. 
    Powiem jeszcze tylko, że cię Kocham .
    Czekam na nn. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział jest cudowny, czekam na nexta :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Od wczorajszego wieczoru przeczytałam cały blog. I dzisiaj ten rozdział. BOŻEBOŻEBOŻEBOŻEBOŻEBOŻE JA CHCE KOLEJNE ROZDZIAŁYYYY.... i drugą serię oczywiście. :3 Haha xD
    ŻAŁUJE. ŻE. TAK. SZYBKO. MI. POSZŁO. :C
    świeeetne iohsaojsopaj *W*

    OdpowiedzUsuń
  16. zajebisty! jeden z wielu ktory jest wspanialy! uwielbiam Meg :D omom. co bedzie dalej? szybciej bejbe !;*
    czekam, czekam, czekam! pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i jak zwykle nie wiem co napisać :P
    Wszystko co ci chciałam przekazać napisały już osoby wyżej, więc ja tylko dodam jedno słowo: c u d o w n e !
    Ciekawość mnie zżera co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega mega mega mega *U* Jesteś mega <3 Kocham to opowiadanie tak samo jak Ciebie <3 Już nie mogę się doczekać kolejnej części :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! :)
    Opowiadanie bardzo mnie wciągnęło;D zamiast się uczyć to madra ja czytam:) no, ale nie żałuję wogóle! Piszesz naprawdę świetnie!:)
    Styl pisania i rozdziały, wszystko jest takie dopasowane i idealne że normalnie szok;o
    Zazdroszczę ci niesamowitego daru pisania no i jak widzę nie odstępującej cie na krok weny! ;p
    No wiesz nie będę cię już zanudzała moimi wypocinami, ale chciałabym cię jeszcze zaprosić na mojego bloga:)
    Bardzo ważna jest dla mnie opinia innych, a więc Liczę na ciebie♥
    Obserwujemy? :)
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/
    Czekam na nn i całuję! ;x

    OdpowiedzUsuń
  20. BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM tak mnie wciągnęła ta historia że siedzę jak na szpilkach i chcę się dowiedzieć co będzie dalej . błagam dodaj szybko ten rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna historia. Uwielbiam Zayna, a w tym opowiadaniu jest po prostu genialny :) Dodaj szybko następny bo chyba uzależniłam się od tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się, tylko mam jedno, ale ... mogłabyś zwracać większą uwagę na błędy ortograficzne. Nie żebym ja była jakaś idealna, bo ja też je robię, ale niektóre słowa aż palą w oczy ;) Oprócz tego wszystko jest boskie ! Przede wszystkim podoba mi się fabuła <3
    Czekam na nexta <333

    http://po-obu-stronach-lustra-1d.blogspot.com/
    http://pain-and-love-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Natknęłam się na to przypadkiem...cudowne opowiadanie ! *.*
    Wciągnęło mnie, a Zayn w twoim opowiadaniu jest boski <3
    Czekam na CD :)
    I zapraszam do mnie,może cię zainteresuje.
    http://inlovewith1dstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, fajnie :D Bardzo mi się podoba, kiedy następny? Mogli się pocałować... Przy okazji wszystkiego najlepszego w miłości z okazji walentynek ; p

    OdpowiedzUsuń