sobota, 24 listopada 2012

Rozdział 8:Niezła jest..


-Żartowałem-Mulat zaczął  się śmiać.Wszyscy na niego popatrzyli z zaskoczeniem.-Hahahah..Gdybyście widzieli swoje miny-Zayn trzymał się za brzuch i się gorzko śmiał
-Okłamałeś nas?Ja tu się zamartwiam co się teraz z mną stanie a Ty sobie robiłeś z tego wszystkiego żarty?-Uderzyłam go w twarz-Nienawidzę cię!Miałam dzwonić do Ali!....
Ali.Ali...
To imię rozbrzmiewało mi cały czas głowie

-Ali-Wyszeptała.
Gwałtownie podniosłam się do pozycji siedzącej.Rozejrzałam się ostrożnie po pomieszczeni jak bym chciała zapamiętać każdy detal,każdą rzecz z tego pokoju.Opadłam z powrotem na poduszkę.Znowu ta szara rzeczywistość..
-Hej co Ci się śniło?-Podskoczyłam z przerażenia.Koło mnie znalazł się tak nagle Loczek.
-Ali! Muszę do niej teraz jechać!-Tym razem wstałam z mojego tymczasowego łóżka.
-Teraz?-Harry wyjął z kieszeni swojego czarnego iPhona-Jest po 00.Pojedziemy jutro
-Nie!Ja jadę teraz.Ona tam siedzi sama w tym wielkim domu..-Za każdym wyrazem coraz bardziej zaczynałam płakać.
Poczułam na sobie ręce Harrego które mnie obejmowały.
-Ciiii...-Powtarzał głaszcząc mnie po moich włosach.
Wtuliłam się w niego.
Przytulał mnie z taką delikatnością jak by się bał  że może mnie skrzywdzić,że jak obejmie mnie mocniej rozkrusze się na milion kawałeczków.
-To może pójdę po chłopaków.Wszyscy pojedziemy.
Harry odsunął się ode mnie.Od razu poczułam chłód który ogarnął moje ramiona,które przed chwilą były w objęciach Harrego.Ciepło odeszło wraz z nim.Przeszedł mnie po plechach nie przyjemny dreszczyk z powodu zimna.
-Nie Harry nie musicie ze mną jechać-W porę dotarło do mnie co powiedział.
-Ależ musimy.Przeciesz nie zostawimy Cię samą z tym wszystkim-Położył swoją ręka na moim ramieniu-A poza tym mamy jeszcze dwa dni wolnego więc nie masz tu nic do gadania.-Już chciał iść ale jeszcze dodał-I znów zobaczę się z twoją siostrą-Poruszył brwiami.
Ja się tylko blado uśmiechnęłam.
Po chwili Harrego już nie było.Zniknął w pokoju Liama.
Usiadłam zrezygnowana na sofie.Nie musiałam czekać długo.Po chwili usłyszałam tupot kroków.
Skierowałam swój wzrok na schody.Tam już było całe One Direction. Wszyscy byli zaspani oprócz Harrego. Poczułam wyrzuty sumienie że prze zemnie zostali wyrwani ze snu.
-Musimy wszyscy jechać?-Odezwał się pół przytomny Mulat.
Już miałam powiedzieć ,,Nie" Ale wyprzedził mnie Liam.
-Tak musimy Zayn-Odpowiedział mu  z zaciśniętą szczekną.
Chciałam ponownie wyrazić swoją opinie ale teraz musiał mi przerwać Harry.
-No to wszyscy pakujemy się do samochodu.-Zaczął nas poganiać.Zayn przewrócił teatralnie oczami i poszedł po swoją kurtkę.
Wszyscy weszliśmy do samochodu.Nie ukrywam trochę ciasno było.Ale cóż trzeba jakoś przetrwać te 2 godziny.Nikt się nie odzywał.Zayn położył głowę na szybę i chyba zasnął.Innym też przymykały się oczy,ale jak to się stało od razu je otwierali. Tyko Harry był skupiony drodze.W końcu prowadził.
Ja rozmyślałam co może robić Ali.Chciało mi się płakać z trudem się powstrzymywałam.
W aucie dopiero uświadomiłam sobie że nadal jestem w tym samym stroju co byłam w Wesołym Miasteczku,a połowa z chłopców w jakiś dresach.

Dojechaliśmy.Ta podróż chyba był najdłuższa.Choć trwała tylko dwie godziny miałam wrażenie że jedziemy wieki.
Nie przejmowałam się chłopakami od razu pobiegłam w stronę domu.Cały budynek był oświetlony.Z każdego okna wydobywał się blask światła.No tak Ali zawsze oświecała w wszystkich pomieszczeniach,które znajdowały się w domu gdy była sama.Bała się.
Otwarłam drzwi.Rozejrzałam się po salonie poszukując wzrokiem mojej młodszej siostry.
Jest.Spała skulona na fotelu.Miała makijaż na całej twarzy.Pewnie płakała.Co ja gadam kto by nie płakał w takiej sytuacji?
Do domu weszli chłopcy.Od razu pokazałam im żeby byli cicho.
Liam spojrzał na Alis.Od razu sięgnął po koc,który leżał na sofie i ją przykrył. Uśmiechnęłam się do niego.
-A nie lepiej jej przenieść na łóżko?-Szepnął do mnie Niall.Rzeczywiście to był dobry pomysł.Potwierdziłam kiwając głową.-Ale dasz mi później coś zjeść-Zapytał po chwili Blondynek
-Oczywiście-Uśmiechnęłam się do niego.

                                                          *Niall*

Podszedłem do fotela.Zabrałem delikatnie drobne ciało dziewczyny.Jej ręka swobodnie opadła na dół.Wyglądała tak słodko w moich ramionach.Przyglądałem jej się na chwile z ciekawością.
Wszedłem do pokoju wskazanego przez Meg. Szedłem  bez trudu bo wszędzie było po oświecane.Ciekawe czemu?Położyłem ją na łóżko.Od razu przewróciła się na drugi bok.
Rozejrzałem się po jej pokoju.Dopiero teraz zobaczyłem że prawie wszystkie ściany było obklejone naszymi plakatami i wycinkami z gazet.Dziwnie mi było jakoś tak przyglądać się samemu sobie na plakatach i tych wszystkich innych fotografiach.Nagle usłyszałem za sobą stłumiony pisk.Odwróciłem się gwałtownie.
Na łóżku siedziała przerażona Ali.
-Niall?-Wypowiedziała moje imię takim głosem które przybrał mnie o przyjemny dreszczyk.Uśmiechnąłem się do niej jak najlepiej potrafiłem.
Po chwili do pokoju wparowała Meg a za nią Liam
-Co tu się stało-Zapytała przerażona
-Liam?Co..co Wy tu wszyscy jesteście?-Zerwała się z łóżka i zbiegła na dół
-WOW-Spojrzałem na Liama,który się patrzył na ściany z plakatami.-Niezła jest
-Harry!-Wszyscy usłyszeliśmy piskliwy głos Alis dochodzący z dołu.
Poszedłem na schody.Zobaczyłem  blondynkę w objęciach Hazzy.Skrzywiłem się na ten widok.widocznie wolała jego.Niall! Ogarnij się! Zakochałeś się w młodej blondynce którą pierwszy raz widziałeś?Nie nie możesz przestań o niej myśleć.Zacząłem się bić w głowę.
-Niall Wszystko w porządku-Spytała mnie Meg która stała obok mnie z dziwną miną.
-Co? A tak-Dopiero teraz sobie uświadomiłem co robiłem.
Brunetka zeszła na dół.Alis automatycznie się odsunęła od Hazzy i się wtuliła w siostrę.

                                                        *Megan*


-I co teraz z nami będzie-Zapytała mnie Alis Przez łzy
-Nie martw się jakoś sobie poradzimy
-Poradzimy?-Oderwała się od mnie-Ty naprawdę w to wierzysz? Nawet nie jesteś pełnoletnia.Nie chce trafić do domu dziecka!-Wykrzyknęła to i pobiegła na górę, usłyszeliśmy tylko trzask drzwiami.Ale po chwili wyszła i je lekko uchyliła.Tak to prawda Alis bała się praktycznie wszystkiego.
Spojrzałam na zegar 3 w nocy.No tak nie jestem pełnoletnia o tym nie pomyślałam...
Po paru minutach Alis zeszła na dół do nas.
-Trzecia w nocy..Godzina demonów boje się sama tam być-Wytłumaczyła nam zanim ktokolwiek coś powiedział.
Siostra usiadła na sofie i skuliła się.
-Oh mała..Czy ty się czegoś nie boisz?-Spytał ją Harry siadając koło niej.
-Ciebie-Uśmiechnęła się do niego blada i spowrotem wsadziła głowę po miedzy nogi.
Harry się lekko zdziwił jej odpowiedzią.
Nastała nie zręczna cisza.
-To co jest coś do jedzenia-Nagle wypalił Niall.
Wszyscy na niego skierowali wzrok.Tylko Ali się cicho zaśmiała.
-Tam masz lodówką.-Wskazałam na kuchnię.-Ja idę się położyć bo jestem wykończona.Ale najpierw musimy ustalić gdzie będziemy spać.-Westchnęłam.

***************
Jest 8 rozdział! Nie powiem szału nie ma.
Ale nie dodałam w tamtym tygodniu więc chciałam szybko dać następny.
Dziękuje za ta 6 komentarzy ;* I zapraszam do dalszego komentowania :-)
Do napisania :**



















6 komentarzy:

  1. zajebisty jest! :D czekam co będzie dalej. poinformuj mnie o nn.
    jeśli nie przeczytałaś to zacznij: http://dreamergirlxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jest fajny. chociaż mało się działo. może w następnym będzie więcej akcji czy coś ;)
    http://storyy-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc, rozdział bardzo mi się podoba. Tylko szkoda, że tak często nie dodajesz rozdziałów. Wiem pewnie teraz szkoła i te różne prawy. Ale moglabys dodawać częściej? Bo naprawdę uwielbiam to opowiadanie. Za każdym razem kiedy tutaj wchodzę i widzę nowy rozdział cieszę się do monitora jak głupia. Haha. :) Proszę cię postaraj się tutaj bywać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jej dodaj nn.! :D ja juz nie wytrzymuje ;p ! Co z będzie z Ali ;> i wgl z Zaynem. Pisz go, błagam.
    http://dreamergirlxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do czytania blogów: http://www.my-true-story-of-one-direction.blogspot.com/
    http://llove-story10onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne <3 czekam na nn <3
    +wbijaj http://dreaming-dancing-druming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń